niedziela, 19 lutego 2017

Nowe rozdziały #40

Dzisiaj nowe rozdziały przedstawiają:




– Dlaczego mówisz mi o tym dopiero teraz?!
– Jakoś wcześniej nie było okazji. Poza tym, to tylko spotkanie.
– Tylko spotkanie?! Dziewczyno, ty idziesz na randkę! Z Brynnem!
– Powoli zaczynam żałować, że ci o tym powiedziałam…
– Weź się nie wygłupiaj, tylko mów, w czym masz zamiar się zaprezentować?
– Co powiesz na to?
Jennifer wyciągnęła z szafy białą sukienkę, sięgającą długością przed kolano.
– Powinnaś ubrać coś bardziej seksownego.
Jennifer spojrzała na swoją przyjaciółkę, wywracając oczami.
– A ty powinnaś ubrać coś mniej seksownego – powiedziała zaraz potem, wskazując na krótką sukienkę szatynki.
– Josh nie ma nic przeciwko temu, że się tak ubieram.
– Po prostu nie chce tego przyznać, ale jest niesamowicie zazdrosny. Gdybyś tylko widziała ten wzrok, jakim mierzy każdego chłopaka, który się do ciebie zbliży…
– Jaki wzrok?
W otwartych drzwiach pokoju stał uśmiechnięty Josh. Obiecał swojej dziewczynie, że przyjdzie po nią dopiero za pół godziny, ale stwierdził, że zrobi jej niespodziankę i pojawi się już teraz. Przypadkiem stał się świadkiem bardzo interesującej rozmowy…
– Zabójczy – Jennifer odpowiedziała od razu i czekała na jego reakcję jednak on tylko wzruszył ramionami.

Kategoria: Fanfiction; Harry Potter
Autor: Jennifer Aithne



Zdaję sobie sprawę, że pierwszy miesiąc nowego roku zbliża się ku końcowi, ale i tak bardzo chciałabym przedstawić Wam moje podsumowanie roku 2016, oraz postanowienia noworoczne, które z każdym rokiem wydają mi się coraz trudniejsze do spełnienia;)

Zeszły rok przeszedł sam siebie. Był zarówno najlepszym jak i najgorszym rokiem w moim dotychczasowym życiu. Jednak mam dziwne przeczucie, że teraz będzie tylko gorzej.
Co mogę zaliczyć do swoich sukcesów? Zdecydowanie to, że starałam się rozwijać moje pasje, a także zdobywać nowe.

Kategoria: Refleksje
Autor: Julia K.



Chwilę po tym, jak wyprowadzono mnie z sali, uruchomił się alarm, nastał chaos. Pielęgniarki i lekarze biegli w tę stronę, było ich niewielu ale w moich oczach wyglądało to tak, jakby nagle zerwał się ogromny tłum, gotowy staranować wszystko i wszystkich na swojej drodze.

– Kim jesteś? – wykrztusiłem po dłuższej chwili.
– Nie pamiętam… - odparł tamten. – Na imię mi Sasuke. Chyba. Marznę…
Rozejrzał się dookoła i… Zaczął wrzeszczeć.

– Naruto? – cała głowa mi podskakiwała. – Naruto? Możesz w końcu wstać?
– Hm? – poduszka uciekała mi z pod głowy. – A tak, przepraszam – niezdarnie się wyprostowałem, w nocy najwyraźniej zsunąłem się głową na jego kolana, przez co nie mógł teraz wstać.

– Wyjdźmy na spacer dzisiaj – zaproponował. – Chociaż na chwilę, mam dosyć siedzenia w domu.
– Możemy podejść do otwartego okna – odparłem przecierając oczy. – Wystarczająco ryzykowaliśmy idąc do tego mieszkania. Nikt nie może wiedzieć gdzie jesteśmy.

Kategoria: Naruto, Naruto Yaoi
Autor: Aoi Rose



- Widziałam dzisiaj jednego z Uchihów – zagadnęła Rion. – Na cmentarzu.
- Powinnaś trzymać się od nich z daleka – powiedziała cicho Hiroe, opierając policzek o zimną szybę. – Nie są warci naszej uwagi. – Wieczór był chłodny i mglisty, a na ściemniałym niebie zaczęły pojawiać się pierwsze gwiazdy. Zbliżał się początek kwietnia. Hiroe czuła kojący zapach kwitnących azalii i lekki powiew wiatru na skórze, który ukradkiem wdzierał się do jej ponurej sypialni przez nieszczelne okna. Sięgnęła bladą ręką po kieliszek ze szkarłatną mazią i upiła łyk, pozostawiając na ustach wilgotny, słodki smak wina. Rion obserwowała to wszystko ukradkiem, ale nigdy nie odważyła się przejść przez próg tego chłodnego i smutnego miejsca.

Kategoria: Fanfiction, Naruto OC
Autor: Wiwiana Diehl



– Mówisz? Tak więc kim według ciebie jestem ja?
Zapytał rozkładając ramiona i siadając wygodnie na kanapie. Szczerze brakowało mu rozmów z tą dziewczyną. Była inteligentna, a o takie trudno w ich świecie. Do tego była cholernie sprytna. I jeśli była tak dobrym obserwatorem, jak mówiła, Liam z chęcią by ją poślubił. Oczywiście, tylko w przenośni.
– Jesteś dupkiem – powiedziała i usiadła tuż obok niego, grzejąc dłonie kubkiem.
– Powiedz mi coś czego nie wiem.

Kategoria: Fanfiction; One Direction
Autor: Sandra Klaudia



"Gdy rano się budzę, myślę, że to tylko chory sen i wszystko się zaraz wyjaśni. Nie dowierzam, że rzeczy z poprzedniego dnia działy się naprawdę…" – Dowiedz się, jak Ellen zniesie zniknięcie matki i drastyczną zmianę otoczenia? Czy znajdzie przyjaciół pośród szkolnych murów? W nowym rozdziale czeka na Ciebie garść nowych sekretów z życia Ellen oraz cała masa tajemnych przejść z jednej tajemnicy, w kolejną.

Kategoria: Fantastyka
Autor: Olga S. Neilwood


Strach prezentuje Rozdział 6

Ciemność, która go otaczała wydawała się bezkresna. Tonął w niej i nie mógł liczyć na ratunek. Musiał się z nią zmierzyć.
Problemem jednak było to, iż nie wiedział, w jaki sposób mógłby z nią walczyć. Tak właściwie borykał się sam ze sobą. Nie bał się tego mroku, bo gdzieś musi w końcu pojawić się światło, ale bał się tego, do czego może on go wpędzić. Jego myśli doprowadzą go do szaleństwa, prawdziwej pasji, a w najgorszym wypadku stanie się na tyle słaby, by słuch o nim zaginął.
Zdecydowanie nie chciał do tego dopuścić.

Kategoria: Fanfiction; 5 Seconds of Summer
Autor: Nathalee xxx


Mrok prezentuje Chapter 12

Kiedy wreszcie po mozolnych próbach udaje mi się pozbyć śladów szkarłatnej, czerwonej cieczy na twarzy, siadam na zimnej, betonowej podłodze, opierając się plecami o ścianę. Wzrok cały czas mam wlepiony w nadgarstki. Przez głowę przelatują mi wspomnienia z wczorajszego wieczoru. Nieznajomi mężczyźni… próba gwałtu… Andrew! Matko, przecież on też tam był. Uratował mnie i zapewne zakatowali go za to na śmierć! Przekonałam się, że są zdolni do wszystkiego. Muszę się skontaktować z Andrew i to jak najszybciej.

Kategoria: Fanfiction; 5 Seconds of Summer, Kryminał, Thriller
Autor: Lex May

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki