poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Podsumowanie staży TroubleMaker i Big-Milki

Dzisiaj przyszedł czas na rozstrzygnięcie następnych dwóch staży! Przyjrzyjmy się bliżej osiągnięciom TroubleMaker i Big-Milki, naszych stażystek-redaktorek.


TroubleMaker

Siva: TroubleMaker jest jedną z aktywniejszych członkiń załogi. Napisała naprawdę świetne artykuły, zawsze odpowiada na wezwania. Jestem na TAK.

Carolle: TroubleMaker przez cały swój staż była bardzo aktywna na ISie – komentowała posty na Stronie Załogi, udzielała się w naszych pogawędkach, zawsze miała swoje własne zdanie oraz wykonała bardzo dużo pracy, publikując dwa bardzo ciekawe i przydatne artykuły oraz, również dwie, recenzje, polecając książki naszym czytelnikom. Poza tym jest miła, uprzejma i przyjacielska, a takich osób właśnie potrzebujemy. Jestem na TAK.

dajmond: TroubleMaker wyraża swoje zdanie w ważnych dla ISu sprawach, a co za tym idzie – jest aktywna. Strasznie podoba mi się jej artykuł dotyczący piątku trzynastego. Ostatni artykuł również jest dobrze i ciekawie napisany i myślę, że śmiało można by było pokazać go nastolatkom, które tak uparcie dążą do bycia chudą... ale nie o tym tu mowa. Uważam, że TroubleMaker zasługuje na swoje miejsce w Internetowym Spisie i z uśmiechem na twarzy daję jej TAK.

Alexx: TroubleMaker to osoba, która wie po co jest na ISie. Jest aktywna, udziela się na Stronie Załogi. Wkłada dużo pracy w swoje artykuły, co czyni je naprawdę dobrymi. Jest miła, uprzejma, chętna do pomocy innym. Jestem na TAK i czekam z niecierpliwością na jej kolejne artykuły!


Nie zwlekając:
TroubleMaker uzyskuje cztery „tak”, dzięki czemu pomyślnie przechodzi staż oraz zostaje pełnoprawnym członkiem załogi Internetowego Spisu. Gratulujemy!


Big-Milka

Siva: Big-Milka, w przeciwieństwie do TroubleMaker, jest bardzo mało zaangażowana. Oddała jedynie jedną pracę, a na Stronie Załogi nie widać jej przesadnej aktywności. Niestety jestem na NIE.

Carolle: Każdemu trzeba dać szansę, więc dlatego też dałam ją Big-Milce. I cóż, bardzo się zawiodłam. Stażystka nie melduje się na Stronie Załogi i wcale o niej nie słychać. Poza tym oddała jedną jedyną recenzję, która i tak nie była wysokich lotów. Myślę, że potrzebujemy osób angażujących się w życie naszej strony i rozwijających ją, a nie takich, jaką jest Big-Milka. Z wielką przykrością oznajmiam, iż jestem na NIE.

dajmond: Już podczas rekrutacji nie byłam pewna co do Big-Milki, ale czułam, że trzeba dać jej szansę. W końcu każdy na nią zasługuje. Jednak teraz jestem trochę zawiedziona. Jeśli dobrze widzę, Big-Milka od rozpoczęcia swojego stażu dodała tylko (bo przecież nie aż) jedną pracę. Zawsze uważałam, że jeśli jest się na jakimś stażu trzeba się jak najlepiej zaprezentować, mimo że jej recenzja w jakimś stopniu zachęciła mnie do obejrzenia tego filmu, nie dała z siebie wiele. Na stronie ISu udzieliła się tylko trzy razy. Sama również przechodziłam staż i wiem, że udział w życiu ISu jest jednym z obowiązków, jakie w tym czasie obowiązują (zresztą nie tylko wtedy). Podsumowując, jestem niestety na NIE.

Alexx: Big-Milka nie wykazywała się zbyt dużym zainteresowaniem Internetowym Spisem, nie meldowała się na Stronie Załogi, jak to już wspomniała Carolle. Nie udzielała się także w naszych rozmowach... W ogóle trzeba było bardzo się wysilić by znaleźć jakąkolwiek aktywność z jej strony (dodała jedną recenzję). Dostała szansę, a nie wykorzystała jej. Jej praca także nie była wysokich lotów... Myślę, że potrzebujemy osób aktywnych i dążących do ulepszenia ISu, a do takich Big-Milka nie należy. Jestem na NIE.

Nie zwlekając:
Big-Milka, dzięki czterem „nie”, niestety nie przechodzi stażu i zostaje wydalona z załogi ISu.

Pozostali członkowie załogi niestety nie napisali opinii o stażach z różnych powodów.
----------------------------------------------------------------------
Zachęcamy do zgłaszania się do załogi! Wystarczy napisać na nasz mail:
internetowy.spis@autograf.pl Każde zgłoszenie mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki