niedziela, 12 kwietnia 2015

Nowe rozdziały #023

Dzisiaj rozdziały przedstawiają:




"Obróciłam się na bok, otwierając już oczy. Przyjaciółka działała bardzo pobudzająco poprzez swój entuzjastyczny i bardzo wesoły ton głosu.
Spojrzałam przed siebie. Blady blask księżyca oświetlał pokój, malując w nim czarne rysy o dziwnych kształtach, które wychodziły zza różnych szczelin, kątów i najgłębszych zakamarków. Przełknęłam ślinę, gdyż, próbując zasnąć, nie byłam świadoma tak diabolicznych śladów nocy wokół siebie."

Kategoria: Fantasy, Psychologiczne, Dramat
Autor: Aithnne





"Klamka zapadła. Opowie jej pewną wyświechtaną bajeczkę, o której istnieniu nie wie nawet Chloe i tym samym, albo potwierdzi każdą z jej obaw, albo sprawi, że ona od ręki zaakceptuje w nim to, co on próbował akceptować w sobie przez ostatnie trzy lata. Jeden z wielu mrocznych i zawiłych zakamarków jego umysłu.
Bodaj najciemniejszy.
Levine, zupełnie nie widząc, jak zagaić rozmowę, spogląda przed siebie pustym wzrokiem zagubionego chłopca. Myślami znów zahacza o swoją ulubioną blondynkę. To całkiem zabawne, że nigdy nie zdecydował się puścić pary z ust. Dlaczego? Bo nie pytała? Bo rozsądniej było skłamać na temat przeszłości? Bo wtedy Chloe Moritz była jeszcze nikim więcej, niż przyjaciółką niezapomnianej panny Welch? Każde z tych pytań stanowi odpowiedź samą w sobie.
Równie poprawną. "

Kategoria: Romans
Autor: Ulotna





"Czym wypełnimy te puste dni? Wspomnieniami czy płaczem? Dążymy do tego, aby przed śmiercią móc powiedzieć, żyłem, a nie tylko oddychałem. Ale czy to takie łatwe? „Żyć” dla każdego ma inną definicję. I żaden słownik nie poda tej poprawnej. Znajdziemy ją w naszych sercach."

Kategoria: Refleksje
Autor: the mda




Tylko miłość przedstawia 04

" – Kobieto, o co ci chodzi? – spytał, gdy zobaczył Lily, która przycisnęła dłoń do ust.
– Nie chciałam! Przepraszam!
Ruda podeszła do niego i obejrzała jego głowę z każdej strony, żeby sprawdzić, czy nie zrobiła mu krzywdy. Towarzyszył temu śmiech Syriusza.
– Jeszcze chwila, a pomyślę, że Rogacz ci się podoba."

Kategoria: FanFiction; Harry Potter
Autor: Neva





 "Nabrzmiałe i blade ciała topielców były dość trudne do rozpoznania, więc na początku nie wiedziała, o co właściwie chodzi. Przypatrzyła się bliżej czteroosobowej rodzinie i odkryła, że dwaj chłopcy przypominają jej Saara i Norena, a po kilku sekundach zrozumiała także, że oni nie są podobni do jej siostrzeńców, tylko nimi są. Więc ta kobieta... i ten mężczyzna... oni wszyscy są...
Osunęła się do tyłu i byłaby upadła i rozbiła sobie głowę, gdyby nie czyjeś silne ramiona."

Kategoria: Zbiory opowiadań
Autor: kotołaczka02





"Nie doświadczyła nigdy innego imienia ani innego statusu. Odkąd sięga pamięcią, zawsze była tylko wilczycą omega. Zawsze na samym końcu, zawsze dostawała same resztki, zawsze dostawała wszystko po wszystkich. Nie znała innego życia."

Kategoria: Dramat, Psychologiczne, Refleksje, Zbiory Opowiadań
Autor: Introwertyczka





"Miałam wrażenie, że byłam obserwowana. Spojrzałam instynktownie w prawy róg lokalu, a wtedy nasze spojrzenia się spotkały. Chłopak miał bardzo przenikliwy wzrok. Jego oczy były tak intensywnie zielone, że ciężko było się im oprzeć - patrzyłam się więc jak zahipnotyzowana. Na szczęście czarnowłosy odwrócił wzrok pierwszy, wracając do przeglądania menu, a ja, jak wyrwana z transu, stałam wciąż lekko otępiała minioną sytuacją. Założyłam kosmyk ciemnych włosów za ucho i spojrzałam podenerwowana w stronę drzwi. Grace zmierzała w moim kierunku."

Kategoria: Obyczajowe, Romans
Autor: Julie Sheridan (Julss)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Poprzednie Notki