sobota, 7 marca 2015

Podsumowanie stażu Aliudque

Czas rozstrzygnąć staż, pierwszy od dłuższego czasu. Pod lupę bierzemy ostatnie osiągnięcia Aliudque, naszej stażystki-oceniającej!

Siva: Aliudque już drugi raz jest u nas na stażu. Ostatnio dostała się wprawdzie do załogi, ale została z niej wyrzucona za małą aktywność. Teraz dostała drugą szansę i zmarnowała ją. Myśląc o jej stażu nie mam nawet czego oceniać. Jej ocena rekrutacyjna musiała być poprawiona przez Luśkę, a kolejnej nie napisała. Zlekceważyła obowiązek meldowania się na stronie załogi meldując się raz na kilka dni i nie podając usprawiedliwień. Nie udzielała się też w żaden sposób. Jestem na NIE.

Carolle: Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, co mogłabym skomentować à propos stażu Aliudque. Napisała jedną ocenę, tak, ale była to ocena rekrutacyjna. Drugą zaczęła i podobno skończyła, ale patrząc na obszerność i jakość jej tekstu, jestem zmuszona powiedzieć NIE. Aliudque zepsuła swoją pierwszą szansę na ISie, a teraz wystartowała po raz drugi, choć bez widocznej poprawy. Patrząc na jej ocenę rekrutacyjną, miałam pewne wątpliwości, a teraz wciąż nie zauważam postępów, więc sądzę, że nie takie osoby są nam potrzebne w Załodze.

Nie zwlekając: Aliudque niestety nie przechodzi stażu i zostaje wydalona z załogi ISu.

Pozostali członkowie załogi niestety nie napisali opinii o stażu z różnych powodów.
----------------------------------------------------------------------
Zachęcamy do zgłaszania się do załogi! Wystarczy napisać na nasz mail: internetowy.spis@autograf.pl Każde zgłoszenie mile widziane!

3 komentarze:

  1. Szkoda, ale wydaje mi się, że takie osoby ne maja pojęcia, co to obowiązek. Nawet jeśli chodzi o hobby, jakim jest współprowadzenie strony.

    Mam pytanie: czy jest jakaś możliwość kontaktu ze stażystkami? Konkretnie chodzi mi o Anię(?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję skontaktować się z Anią, ponieważ jej czas na napisanie oceny minął, ale na razie brak odzewu z jej strony. Poczekam jeszcze do środy, a jeśli nie dostanę odpowiedzi, na pewno do ciebie napiszę i ustalimy, co dalej. :)

      Usuń
    2. Ok. Ja jestem otwarta na propozycje. W takim razie, czekam. Maila mojego chyba masz ;)

      Usuń

Poprzednie Notki