niedziela, 15 marca 2015

Nowe rozdziały #021

Dzisiaj rozdziały przedstawiają:







Szkolna piwnica która ostatnio wyglądała jak loch, teraz była dość przytulnym miejscem. Było to miejsce stworzone przez samego Hideo. Dzięki jego magii, pomieszczenie wyglądało na bogaty apartament, ze złotymi akcentami. W jego urozmaiconej sypialni, leżała Hana. Nadal nieprzytomna. Ze spokojnym wyrazem na twarzy, odpoczywała na miękkim łóżku, zakryta delikatnym, baldachimem.
Usiadł na skraju łóżka, wpatrując się w nieprzytomną dziewczynę

Kategoria: Anime, Romans, Fantasy, Zbiory opowiadań
Autor: Shoujo Namida



Inna Wersja przedstawia Łaska

– Chcę wiedzieć, jak to wyglądało. Może nauczę się, jak cię lepiej zadowalać. – Wzniosła lekko oczy, dostrzegając jak uniósł dwa palce i poruszył nimi znacząco, jakby penetrował ujście kobiecej pochwy. – Tylko szczegółowo, pamiętaj – dodał nasyconym jadem głosem.
Potrząsnęła głową w proteście. Jakkolwiek zasługiwała na karę, tak nigdy przez gardło jej nie przejdzie, z jaką frajdą myślała o nim, spełniając ukryte głęboko w podświadomości fantazje: leżącego pod nią, bez ubrania, pozwalającym się zdominować - choć jeden raz - ani jak pragnęła go ujeżdżać.
Nie wściekł się, a jedynie zmrużył niebezpiecznie oczy.
– Jesteś pewna, że nie chcesz odpowiadać? Dobrze, nie będę naciskał.
Zmarszczyła brwi, nie wierząc ani trochę w dobre intencje tych słów.
– W takim razie zrobisz to teraz przy mnie.
– Nie! – krzyknęła oburzona, a wtedy dłoń mężczyzny zacisnęła się na delikatnej szyi smoka ognia.
Żądza mordu zabłysła w jego oczach. Ponownie uderzył dziewczynę w twarz, tym razem mocniej.
– Wkurwiaj mnie dalej, a skręcę ci kark. Zapasy cierpliwości do ciebie mi się wyczerpały. – Przycisnął jej twarz do łóżka.

Kategoria: FanFiction; Xiaolin Showdown
Autor: Raylie




Czułam jedynie, że kolejna część mnie zostaje brutalnie wyrwana z mojego serca. Niestety, nie byłam pewna, jak długo to wytrzymam. Ile jeszcze mieściło się tej prawdziwej Lei we mnie. Lecz wiedziałam jedno: Nawet zwykły człowiek ma swój limit. A ja chwiałam się na swojej granicy.
– Uważaj! – krzyknęłam, gdy w ciemnościach dostrzegłam demona, który skoczył na maskę samochodu. Zatrzymaliśmy się z piskiem opon, a ja wystrzeliłam z pojazdu, jak z procy, wyciągając swój sztylet zza pasa.
Przepełniona adrenaliną, nawet nie dostrzegłam, że Śmierć przygląda się całemu temu zbiorowisku, czekając aż będzie w końcu mógł zebrać plony.

Kategoria: Fantastyka, Fantasy
Autor: Seoanaa




Z pojazdu wyszedł jakiś mężczyzna, wyspiarz pełnej krwi ubrany we wspaniałe szaty. Kiedy znaleźli się pod domem lekarki zauważyła tego samego człowieka po drugiej stronie ulicy. "Śledzi nas", myślała i, zlękniona, czym prędzej weszła do chatki. 
Chociaż jeszcze tego nie wiedziała, w ten sposób rozpoczął się w jej życiu kolejny etap. Etap pełen rozczarowań, bólu, cierpienia i niepewności, jednakże czas niezwykle potrzebny w jej życiu. 

Kategoria: Zbiory opowiadań
Autor : kotołaczka02




 „Wyślijmy ich do KRATERu na tydzień albo dwa — zaproponowała Margaretta, ale Wampirzyca natychmiast zaoponowała.
— Chcesz wysłać dziedzica Castalawów do zakładu karnego?! — syknęła oburzona. — Jeśli to zrobimy, rozpęta się piekło!”

Kategoria: Fantasy, Romans, Przygodowe
Autor : Antyarktyka




 - Chcesz śniadanie? - po dłuższej chwili Justin wreszcie się odezwał, zdając sobie sprawę z tego, że jego towarzyszka wcale nie śpi.
- Czy codziennie tak będzie? - uniosła się na łokciu, by wyraźnie przyjrzeć się jego twarzy. - Po co to robisz? 
- Każdego dnia będzie inaczej. - odpowiedział, ale jego głos wcale nie brzmiał przekonująco. 

Kategoria: Dramat, Fanfiction; Justin Bieber
Autor: dajmond




 – Siema, mistrzu! Robimy imprezę? – krzyknął Syriusz, gdy tylko zobaczył Jamesa w progu.
– Tak, ale małą. Tylko drużyna i kilka innych osób – odpowiedział, ściągając szatę przez głowę. – Widziałeś moją koszulkę?
– Jest gdzieś w okolicach twojego łóżka. Mała impreza znaczy, że musimy posprzątać dormitorium? – spytał, patrząc na Rogacza tak, jakby ten postradał zmysły.
– Cholera. O tym nie pomyślałem. – James podrapał się po głowie. – Znajdź Luńka. Jeśli nam pomoże, to zdążymy.
– Dobrze, panie kapitanie!

Kategoria : Fanfiction; Harry Potter
Autor : Neva




Ja, nóż w prawej dłoni w odwróconym chwycie, gdzie klinga jest od strony małego palca. Dres, zaszarżował z ewidentnym zamiarem wyprowadzenia mnie z równowagi, przyparcia do ściany i wykorzystanie masy oraz siły fizycznej na swoją korzyść. Jakie to było przewidywalne… W odpowiedzi na jego szarżę; unik bokiem i podbicie lewą dłonią prawej ręki z ostrzem napastnika. Kontynuując ruch, przyklęknięcie na kolano i cięcie przez ścięgna w zgięciu prawej nogi mijającego mnie dresa. Drugim ciosem będącym naturalną kontynuacją cięcia powinno być dźgnięcie z lewego górnego ukosu. Powędrowało ono w prawą łydkę. Stal zatopiła się w nogawce i gładko wyszła po jej drugiej stronie. Ostrze minęło kość. Wyciągnąłem broń i jak najszybciej wstałem, odwracając się twarzą do Łysego, który po trzech krokach wytracił pęd i nawet nie zauważył, że został ranny. W ciosach nożem zdecydowanie stawiało się na szybkość. Adrenalina działa cuda, jednak nic nie poradzi się na biologiczną mechanikę ciała ludzkiego. Prawa noga załamała się pod mężczyzną i ten prawie upadł na kolano. 

Kategoria: Fantastyka, Science Fiction
Autor: A.J.



Obietnica przedstawia Rozdział 1

— Kim jesteś? — Obcy głos rozbrzmiał po pokoju, przez co Ashton zwrócił uwagę na przyglądającą się mu postać. Uśmiechnął się, gdy powoli podchodził do dziewczynki, kucając naprzeciwko.
— Nikt ci nie mówił, że będziesz miała dziś gościa? — Przyjrzał się jej twarzy, która od razu rozpromieniła się jeszcze bardziej. Energicznie pokiwała głową i podbiegła z powrotem do stolika, z którego zabrała kartkę, by następnie wręczyć ją Ashtonowi.

Kategoria: Akcja, Kryminał, Fanfiction; One Direction
Autor: dajmond




Szkarłatne krople kontrastowały z białym puchem, a ja zamarłam, przypatrując się im. Krew wyglądała na świeżą, więc podniosłam wzrok wyżej i zauważyłam szerokie strużki ciągnące się po śniegu. Zamieć częściowo przykryła już znaki aktu brutalności. W końcu podniosłam głowę jeszcze wyżej i skupiłam się na ciele, które leżało kilka metrów ode mnie. Było nieruchome i miało tę samą kurtkę, co ja. Ciemne włosy zasłaniały część sinej i obdrapanej twarzy, ale nie było wątpliwości, że ofiarą był chłopak.
Podeszłam bliżej i zauważyłam, że z jego piersi wystaje rękojeść sztyletu. Dokoła noża materiał skafandra zdążył już nasiąknąć stale wypływającą krwią.
– Danny? 

Kategoria: Fanfiction, Igrzyska Śmierci
Autor: Ell s



Młodość Lily i Jamesa przedstawia Rozdział 61: Co dalej?

- Albus stał się bardzo skryty. Nadal nie mam pojęcia dlaczego tak długo go nie było, nie wiem co planuje, ani czego domaga się ministerstwo. Uczniowie pytają, rodzice piszą. Przypuszczam, że ten semestr zakończymy o wiele szybciej. Jeszcze ten Potter... Cały czas mnie nachodzi, próbując wmówić, że za tym wszystkim stoją ślizgoni.
- Uczniowie? Myślisz, że mogą być jacyś szpiedzy w zamku? - Alastor spojrzał na nią, jakby naprawdę rozważał tę opcję, co jeszcze bardziej zirytowało Minerwę.
- Proszę cię – prychnęła. - Tłumaczyłam to już Fryderykowi. Tuż przed atakiem... - Na chwilę umilkła, jakby coś rozważając. Pokręciła jednak głową. - To niedorzeczne. Większość naszych uczniów jest niepełnoletnia. Kto zawierzał by cokolwiek w ręce takich młokosów?

Kategoria: Fanfiction; Harry Potter
Autor: Margaret
______

Witam!

Jestem nowym stażystą, a to mój pierwszy post :D

Reklama nowych rozdziałów będzie się pojawiać w każdą drugą i czwartą niedzielę tygodnia o 12.

Kolejna reklama rozdziałów już 29.03!
Zapraszam!
Klemens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki