piątek, 20 lutego 2015

Powrót słabej grafiki

To znowu ja. Dawno mnie tu nie było, więc nie obrażę się, jeśli mnie tu nie chcecie. Na początek bez zbędnego rozpisywania zaległe nagrody z Blogu Roku 2014. Niestety po odbiór zgłosiły się tylko dwie osoby ;(

Okładka na Wattpad dla Weroniki
Świetnie mi wyszła ta okładka i doskonale mi się ją robiło.

Button dla Semirkowej
Mam nadzieję, że będzie dobrze służyć.

Dwa niekoniecznie udane nagłówki sprzed kilku miesięcy.
Totalny niewypał, wiem, ale szkoda, żeby mi się kurzył na dysku. Może ktoś się zlituje i poprawi.

Według instrukcji z terriblecrash.blogspot.com, ale coś tu nie wyszło, więc ukryłam większość obrazka XD

No i na koniec koloryzacja
Oby się komuś przydało.

Do zobaczenia przy następnym przypływie weny ;)

1 komentarz:

  1. Hej. Dziękuję za button dla nie, za chwilę go załaduję na swojego bloga. Jest naprawdę świetny ;)

    Pozdrawiam, i mam nadzieje, że często tu ujrzę konkursy oraz ciekawe graficzne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki