poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowe Rozdziały #020

Dzisiaj rozdziały przedstawiają:



Dla mnie wszystko było dobrze. Budziłem się przy tobie, zasypiałem ogrzewany ciepłem drugiego ciała. Słyszałem twój głos, śmiech, płacz. Z dnia na dzień lepiej wiodło mi się w pracy, niestety częściej przez to wyjeżdżałem. Zaniedbywałem cię, nie dostrzegałem tego, przepraszam.
Upojony szczęściem, stałem się egoistą, którym nigdy nie chciałem być. Którym już nigdy nie będę. A ty: wspaniały, kochany, nie skarżyłeś się, uśmiechałeś się z uczuciem, łagodnie. Nic nie mówiłeś, nie chciałeś mnie martwić. Dlaczego?

Kategoria bloga: Anime, Yaoi, SasuNaru
Autor: Aoi Rose




Z powrotem byli w szkolnym pomieszczeni jednak tym razem Hideo stał tuż przed nią. Dość wolno zaczesał kosmyk jej blond długich włosów za ucho Koniuszkami palców delikatnie zsuwał z jej ramienia ramiączka od jej kolorowej bluzki. Czuła na sobie jego ciepły oddech. Próbowała uciec jednak została bardziej przyparta do biurka na którym miała oparte dłonie. Aby się mu nie wyrwać, Hideo położył swoje dłonie na jej. Zaczął czule całować jej odsłoniętą szyję, co jakiś czas ją przygryzając z lekkimi pomrukami. 

Kategoria bloga: Anime, Zbiory Opowiadań, Romans
Autor: Shoujo Namida



Hope prezentuje Więźniarka

Jej rodzina nie żyje.
Z łopoczącym o żebra sercem chwyciła mały nożyk ukryty w rękawie bluzy i szybko szarpnęła się do góry. Stojąc trochę chwiejnie na dwóch nogach, pewnie trzymając nóż w ręku jej oczy przyzwyczajały się do ostrego światła. Po chwili ujrzała tłum ludzi niepewnie cofających się o parę metrów.
-Jeżeli ktokolwiek się do mnie zbliży to obiecuję, że wydłubie mu oko- warknęła.
Nagle przed tłum wyszła Vi z uniesionymi ku górze rękoma. Sue zmrużyła oczy w wąskie szparki.

Kategoria bloga: Fantastyka, Sci-fi
Autor: Tryt



Saipper prezentuje Rozdział 10

Ciemne chmury zaatakowały jasne, błękitne niebo, przysłaniając świat czarną powłoką, oddzielając je od promieni słonecznych, od reszty wszechświata. Wiatr wzbierał na sile targając koronami drzew we wszystkie kierunki. Szum liści zagłuszał myśli nie jednego. Czarny materiał powiał chcąc wraz z wiatrem uciec, lecz spięty wokół bladej szyj został uwięziony w miejscu.

Kategoria bloga: Fantasy
Autor: Kasumi Otori




Teraz spogląda mi tak samo w oczy jak wtedy, gdy zobaczyłem ją po raz pierwszy. Wygląda zupełnie jak tamta mała Judy - bezradna, cierpiąca.
- Przepraszam - mówię cicho i wyrywam się z uścisku. 
Nie potrafię dłużej patrzeć jej w oczy. Nie potrafię. 
- Jam... - prosi łamiącym się głosem.
Ruszam szybkim krokiem przed siebie. Jak najdalej. Od wspomnień. Od przeszłości. Od nich. Od niej. Zaciskam mocno zęby i po chwili przestaję już słyszeć ich głosy wśród ulewy. Samotny piorun przecina niebo na pół, a po nim następuje głośny trzask odbijający się echem w mojej głowie.
Zupełnie jak trzask pękniętego serca.

Kategoria bloga: Fantasy
Autor: Mysterious




„Była już tuż przy samym progu, kiedy drzwi balkonowe zostały jej zatrzaśnięte przed nosem. Wydała z siebie zduszony okrzyk, zaskoczona i przerażona, odskakując do tyłu. Próbując zrozumieć co się właśnie stało podniosła wzrok i jej usta same rozchyliły się ze zdziwienia. Po drugiej stronie szyby stał Dale i patrzył na nią z rozbawieniem w czarnych oczach. Uchylił okno obok drzwi tak, by nie dało się go szerzej otworzyć, ale żeby dziewczyna mogła go usłyszeć.
— Zgubiłaś się, kochana?”

Kategoria bloga: Fantasy, Romans
Autor: Antyarktyka




– Czy ty sugerujesz, że moglibyśmy jej coś zrobić? – Gniewny pomruk Syriusza odrobinę przypominał psi warkot.
– Nie. – Lily usiadła na wolnym fotelu i schowała twarz w dłoniach. – Ja po prostu chcę wiedzieć, co stało się mojej przyjaciółce. Przyszła na wróżbiarstwo i wyciągnęła mnie z tej klasy, a gdy wyszłam zaczęła bredzić. Proszę, pomóżcie mi...

Kategoria bloga: Fanfiction, Fanfiction; Harry Potter
Autor: Neva



Wyjątkowa Weasley prezentuje Rozdział XXV

Ciemność. Otaczała go ciemność. Aksamitna, spokojna, cicha, kojąca...
Dźwięki nie dochodziły do niego, jednak cały czas słyszał melodie, którą jego ojciec grał w dzieciństwie. [...] W pewnym momencie czarna próżnia zaczęła ustępować.
Zielone jak liście dębu tęczówki zerknęły spod prawie białych rzęs. [...] Siadł powoli i wtedy dostrzegł przyjaciela siedzącego na krześle przy łóżku.[...]był zatopiony w lekturze. [...]-Co jest stary? Mamy inwazje wampirów?- zażartował Malfoy schrypniętym głosem.
Słysząc głos przyjaciela ślizgon drgnął i opuścił książkę na podłogę. Ze zdziwieniem blondyn odkrył, iż rzeczywiście była otwarta na rozdział o wampirach.
-Al? Czy ja o czymś nie wiem?- zapytał poważnie.
-Stary... żeby to była jedna rzecz- odpowiedział z westchnieniem Potter.

Kategoria bloga: Fanfiction, Fanfiction; Harry Potter
Autor: Acruxia



The Chosen prezentuje #14 Rozdział Czternasty - „Zaczęło się”

Nie byliśmy nieśmiertelni.
     Kiedyś to wszystko miało się skończyć także dla mnie. Zostawię ten świat, i nie wiem nawet, czy zdążę go ocalić, aby innym żyło się lepiej. Każdą rzeczą, którą robimy, ulepszamy naszą rzeczywistość. Dostając dobrą ocenę, pokazujemy słabszym, że mogą być lepsi; może przez to stajemy się czyjąś motywacją? Kończąc projekt nowej autostrady, umożliwiamy ludziom poszerzanie ich horyzontów, nie tyle mentalnie, co fizycznie; ponadto dzięki nam mogą robić to częściej, szybciej, czasami spełniać marzenia i osiągać swoje cele.
     Każde nasze działanie popycha do przodu drugiego człowieka. Dlatego nasz świat staje się lepszy: ponieważ jesteśmy jednym wielkim dominem, które nie ma końca i nigdy nie przestaje się przewracać.

Kategoria bloga: Fanfiction, Fanfiction; One Direction, Fantasy, Romans
Autor: Carolle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki