czwartek, 17 lipca 2014

Wywiad z Agnieszką Gretą

Witajcie! Przeprowadziłam wywiad z autorką bloga A girl an a vampire. Could this be love? - Agnieszką Gretą.


Może mogłabyś najpierw skrócić swoje opowiadanie dla czytelników ISu?

Bella to zwykla dziewczyna, która mieszka w normalnym domu. Niestety zaczyna się odchudzać. Pewnego dnia, podczas biegu, napotyka Zayna. On zaczyna ją śledzić i ogólnie przygląda się jej w szkole. Innego dnia do jej klasy dochodzi nowy uczeń - Harry, który od razu zaczyna gadać z Bellą i dopytuje się o wszystko. W końcu Harry zaprasza Bellę na imprezę. Zayn się nie zgadza, ale ona go nie słucha. Hazza podaje Belli narkotyki, co bardzo się jej podoba. Harry daje dziewczynie kolejne działki, Zayn dowiaduje się o imprezie, wtedy nie może wytrzymać i uderza Bellę. Gdy dziewczynie kończą się narkotyki, znowu zwraca się do Harry'ego, ten zabiera ją do dziwnego domu i podaje heroinę, po czym odwozi ją do domu. Zayn zabiera wszystkie narkotyki Belli i zwraca się do Nialla, który jest jej najlepszym kumplem, aby ja pilnował i obserwował.

Skąd pomysł na założenie bloga?

Tak naprawdę, to sama nie wiem, jest to mój drugi blog, mój pierwszy miał sporo czytelników, dlatego pomyślałam o nowym.

Czego dotyczył Twój poprzedni blog?

Na moim poprzednim blogu głównym bohaterem również był Zayn, a dotyczył on bardzo głębokiej miłości i nawet, gdy żona Zayna umarła, on i tak ciągle był sam, nie chciał nikogo innego.

To wzruszająca historia, a więc różni się od teraz pisanej. Skąd wpadłaś na taki pomysł? Na tematykę nowego bloga?

Pewnego dnia nie miałam co robić, więc sięgnęłam do serii Zmierz - stąd wampir, a sprawę z narkotykami itp., zaciągnęłam również z książki, tylko tym razem z Pamiętnika Narkomanki.

Więc to takie połączenie kilku książek. Nie boisz się, że inni posądzą Cię w tej sprawie o plagiat?

Nie, ponieważ nie piszę tak, jak jest w książkach, po prostu stąd są moje pomysły, wszystko, co piszę jest z mojej głowy, tylko są to wzorce.

Niedawno dodałaś 10 rozdział, a blog został założony zaledwie w maju. Uważasz, że jak na ten czas, masz dużo czytelników, czy jednak powinno być ich więcej?

Wydaje mi się, że jak na mój sposób pisania to jest ich sporo, oczywiście chciałabym, żeby było ich więcej. Może do tego kiedyś dojdzie. :)

Ile przewidujesz rozdziałów?

Właściwie to nie wiem, ale będzie ich dosyć sporo :)

Masz już plany dotyczące kolejnych rozdziałów? Może niespodziewany zwrot akcji? ;)

Mam dużo pomysłów, ale wszystko, co piszę wymyślam na poczekaniu. Czasem sama nie wiem, co będzie się działo i piszę to, co akurat wpadnie mi do głowy.

To teraz może coś o samej Tobie. ;) Jak masz na imię, ile masz lat i do której klasy chodzisz?

Mam na imię Agnieszka, 14 lat i chodzę do 1 gimnazjum.

Kiedy masz dokładnie urodziny?

Urodziny mam 20 stycznia.

Od jak dawna jesteś bloggerką?

Właśnie nie jestem dugo, bo ok 2. miesiące :)

Wow, to naprawdę krótki okres! A jakie jeszcze rzeczy oprócz pisania lubisz robić?

Bardzo lubię czytać książki, może właśnie stąd to się wzięło. Lubie jeszcze uprawiać sport, czasem też lubię spotkać się ze znajomymi, ale to chyba jak każdy.

Jakie jest Twoje ulubione:

- jedzenie
- film
- bajka, 
- piosenka?
Jeśli chodzi o jedzenie, to lubię włoską kuchnię. Bajki, hmmm... dawno nie oglądałam, ale bardzo lubię iCarly czy też Spandżboba czy jak to się pisze, piosenka, hmmm... to trudne, oczywiście jakaś One Direction, ale niech będzie Little Things :)

Jaką masz tapetę na komputerze, a jaką na telefonie?

Na komputerze, jak i na telefonie mam z Zaynem.

To Twój ulubieniec z 1D? Czy należysz do jakiś fandomów?

Oczywiście kocham wszystkich, ale jeśli chodzi o ulubieńca, to jest nim Zayn, tak jakoś pierwsza się z nim zżyłam i tak już zostało. A czy należę do innych fandomów? Odpowiedź brzmi nie, Jestem tylko i wyłącznie Directionerką :)

Ulubione zwierzątko?

Pies :)

Jaka śmieszna sytuacja ostatnio ci się przydarzyła?


Ostatnia śmieszna sytuacja, jakoś sobie nie przypominam...


Czy boisz się wysokości, ciemności, pająków, klaunów i horrorów?
Chyba z tego wszystkiego najbardziej boję się pająków, a poza tym wszelkiego robactwa.

Co robisz, gdy masz wolny dzień?

Zazwyczaj staram się, aby właśnie ten czas wolny nie minął mi na leżeniu w łóżku, lubię wtedy poczytać, czasem umówić się ze znajomymi.

Jaki masz kolor włosów?

Moje włosy to największe przekleństwo, mój odcień włosów bardzo trudno określić, ale jeśli już, to ciemny blond.

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Niebieski <33

Może jeszcze na koniec zachęcisz czytelników ISu, aby weszli na Twojego bloga?

Szczerze zachęcam, myślę, że jest to dosyć ciekawe co dzieje się z Bellą narkomanką i Zayn'em wampirem, jeśli ktoś lubi nie zbyt długie opowiadania, to zapraszam serdecznie :)

Dziękuję za wywiad, to wszystko.

Ja również dziękuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki