niedziela, 18 maja 2014

[#001] W końcu musi być ten pierwszy raz!

A więc to jest ten czas, gdy Wy w końcu możecie zobaczyć, jakie zwiastuny wykonuję. Gotowi? ;)

Zamówienie dla Patricia



Ja wiem, że wykonanie go zajęło mi praktycznie trzy tygodnie, za co przepraszam, ale nie dałam rady tego zrobić wcześniej, chociażby ze względu na mój tygodniowy wyjazd. Potem jeszcze nauka i czas szybko zleciał. W każdy razie tematyka bloga mi podeszła, jednak myślałam, że mnie trafi, ponieważ co włączałam program i zaczynałam prace ze zwiatunem, to wszystko się zacinało i trzeba było restatować komputer. I tak kilka razy! Na szczęście w końcu udało mi się ukończyć zwiastun i jestem z niego zadowolona. Najbardziej wpasowała się muzyka i zaczyna się w idealnym momencie! Z reszta sama będziesz się mogła o tym przekonać.  Jedynie, gdzie zawaliłam, to zapomniałam dodać na końcu napisu "Dangerous". Skapnęłam się dopiero przed chwilą, gdy miałam zamiar usunąć komentarz, że go nie ma. A teraz oddaje zwiastun w Twoje ręce i możesz zrobić z nim co zechcesz. I proszę, skomentuj moja prace.
Sam zwiastun mi się podoba, a trwa 1:09. Przepraszam, że nie dłużej, ale nie dałam rady go przedłużyć, chyba, że powiesz mi, co dodać. Nie wiem jednak, jaki Ty masz gust, a więc jeśli coś by Ci się nie spodobało, chciałabyś czegoś więcej lub mniej, coś dodać, coś ująć, po prostu napisz. Ja się nie obrażę, a jeszcze podszkolę :) Jeśli zauważysz błędy (których ja nie zauważyłam) też napisz, a ja poprawię i wyślę już bez błędów. A więc zostawiam Cię z moją pracą sam na sam :) Miłego oglądania :)

Edit: PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA! :)

1 komentarz:

  1. Hey zamówiłam dla siebie zwiastun i już trochę długo na niego czekam,wiem że macie swoje sprawy ale chciałam zapytać bo może zapomnieliście .Nie pamiętam u kogo ale to na tego bloga http://keep-away-from-harry-styles.blogspot.com/ chciałam zapytać kiedy mogła bym się go spodziewać ?

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki