piątek, 16 maja 2014

[#012] Piątek, wreszcie piątek!

(Jej! Moja pierwsza sygnaturka ;)

Materiały tu zawarte miałam wstawić notki z jeszcze nienarodzonej serii „Szablonowy Piątek”, ale z powodu pewnych komplikacji pomysł jest nadal w przygotowaniu. Na początek sygnatura. To moja pierwsza, więc proszę o szczere opinie. Dalej mam dla was dwie koloryzacje do gimpa. Aby je wypakować potrzebne jest hasło. Jest to pierwszy i ostatni raz, kiedy podaję je bezpośrednio w poście. Następnym razem będziecie go szukać w odpowiednim dziale. Hasło brzmi: strictly confidential


Na tym zdjęciu nie widać może tej koloryzacji tak dobrze, jak na nagłówkach, ale mam nadzieję, że was to nie odstraszy.


Ta chyba wyszła mi lepiej. Nie sądzicie?

Teraz instrukcja jak dodać koloryzację w gimpie.


Pora na szablon. Będzie to niestety zamówienie ;(

Zamówienie dla story-of-niall.blogspot.com
Szablon #012 by Ladire

Mam nadzieję, że się podoba ;) Zrobiłam tu coś (jak dla mnie) nowego i zrobiłam nieruchome kolumny. Przez pewien czas będzie można oglądać efekt na blogu próbnym: Blog Próbny I


1 komentarz:

  1. Ladire, odpisałam Tobie w zakładce kolejki. Jeżeli jeszcze masz jakieś pytania, czy problem z moimi zdjęciami - to daj znać xD
    Fan Cro

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki