poniedziałek, 29 maja 2017

Nowe rozdziały #42

Dzisiaj nowe rozdziały przedstawiają:


Strach prezentuje Rozdział 7

— Co tu robisz? — w końcu zapytał, spoglądając w oczy Rileya. — Co zrobiłeś? Czym zawiniłeś?
Mężczyzna wziął głęboki oddech, samemu sobie zadając to pytanie. On jedynie chciał sprawiedliwości, zawinił pragnieniem wyrównania rachunków. Jedynie wybrał do tego zły sposób, zgubił się gdzieś i sam nie był pewien czy zrobił dobrze, czy źle.
— Wiesz, miałem żonę. Przepiękną, wiecznie uśmiechniętą Paige...

Kategoria: Fanfiction; 5 Seconds of Summer
Autor: Nathalee xxx



– Przeziębisz się.– Usłyszałem głos Rena i drgnąłem.
Pięknie.
– Nie – powiedziałem, zamykając okno, a potem zgasiłem papierosa.
– Wiesz, kiedy mają kolejną trasę? – spytał i podszedł bliżej.
– Trasę? – zdziwiłem się. – Nie. Ty wiesz?
– Nie.
– Dlaczego pytasz?
– Poprzednia była fajna, co?
– Trochę.
Domyślał się? Oczywiście, że się domyślał. Boże, dlaczego ja byłem takim hipokrytą?
– Fajnie się go ruchało? – spytał, obejmując mnie od tyłu.
Spiąłem się i nie wiedziałem, co odpowiedzieć.
– Są z Kaienem blisko, nie sądzisz? – szepnął mi w szyję, a ja odruchowo przechyliłem głowę.
Sapnąłem ciężko i zamknąłem oczy.
Cholera.
– Wiem – powiedziałem zachrypniętym głosem, a Ren zsunął mi szlafrok z ramion.
CHOLERA.
– Boli cię to? – spytał szeptem, odgarniając mi włosy z karku, a potem delikatnie, wręcz czule mnie w niego pocałował.

Kategoria: Dramat, Erotyka, LGBT, Yaoi
Autor: Kunoichi



— Czy ktoś odpowiedział już na nasze zaproszenia na Sztafetę? Nikt dziś nic nie zniszczył? Żółkiewskonowie?
— Ach, zaproszenia! Parę z nich jeszcze nie doszło, wie pani, ta cholerna polska sowia poczta! Jak na razie dostaliśmy tylko odpowiedź z Hogwartu, są żywo zainteresowani Sztafetą i zapewniają, że pojawią się u nas w wyznaczonym terminie — zakomunikowała krótko, przeglądając żywo jakieś pliki pergaminów. — O ile wiem, dzisiaj nie doszło jeszcze do żadnych zniszczeń, a już na pewno nie z udziałem Żółkiewskonów, ale dzień jeszcze młody, tak jak i oni niestety.
Pomimo ostatniego dopowiedzianego zdania, Rudolfa westchnęła z ulgą. Och, jak cudownie, że z samego rana nie będzie musiała patrzeć na tych dwóch pomocników szatana! Jeśli loty w kosmos stały się możliwe, byłaby gotowa sprzedać nawet swą drogocenną, piszącą sowę Eurekę, by zebrać pieniądze w celu wysłania ich na inną orbitę.

Kategoria: (HP) Nowe pokolenie, Fanfiction; Harry Potter
Autor: Lilyanne Balor



Wydaje mi się, że kilka razy otwierałem oczy. Nie jestem pewien, który z moich majaków był rzeczywistością. Tym razem jednak, podniosłem powieki na dobre. Przynajmniej mam taką nadzieję. Zobaczyłem biały sufit i odnotowałem, że nie mogę poruszać głową na boki. Spróbowałem się unieść ale silny ból w klatce piersiowej i na plecach sprawił, że znów opadłem na poduszki wydając z siebie jęk zrezygnowania.

- Jestem głodny- powiedziałem patrząc na Sasuke proszącym wzrokiem.
- Jak to głodny? Dopiero mieliście kolację – zerknął na doktora unosząc brwi.
- Przespał - wzruszył ramionami. – Nikt nie spodziewał się, ze lek przestanie działać tak szybko.

Kategoria: Naruto, Naruto Yaoi
Autor: Aoi Rose



Nie ma możliwości, aby osoby z innego świata były niezauważone dla innych ludzi. Są tak samo materialistyczne, jak wszystko dookoła. Jestem prawie przekonany, że to sprawka Odrodzenia, chociaż do tej pory nie poznałem żadnego, który by miał moc iluzji. To by znaczyło, że albo jeden nauczył się nowej sztuczki, co wątpliwe, albo… znaleźli kogoś nowego. I tu by był większy problem, bo nowy obiekt zwiększa ryzyko. Nie wiemy z czym byśmy walczyli.

Kategoria: High Fantasy
Autor: Mari Kim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki