niedziela, 6 marca 2016

Nowe rozdziały #32

Dzisiaj nowe rozdziały przedstawiają:



Nie wyszliśmy z budynku. Andy zaniósł mnie do piwnicy, przesunął coś, czego nie zobaczyłam, ponieważ moja głowa była umieszczona w dość niepraktycznym miejscu, a potem znów ruszył. Poruszaliśmy się jakimś tunelem, który ciągnął się w dół. On chciał mnie zakopać. Ta myśl tak mnie przeraziła, że zaczęłam się wykręcać na wszystkie strony.
— Cholera, a miałem nadzieję, że nie będę musiał tego użyć — warknął.
Postawił mnie na ziemi, ale zanim zdążyłam wykonać choć jeden krok, przyłożył coś do mojej twarzy. Chciałam, żeby odleciał ode mnie tak, jak na górze. Zamiast tego to ja odleciałam. W ciemność.

Kategoria: Fantastyka, Fantasy, Przygodowe, Romans
Autor: Neva



Kath kuca na brudnej, betonowej powierzchni i nie spuszcza wzroku z pleców lokatora. Po kilku chwilach, tuż zza kontenera, obok którego jest brunetka, wyłania się drugi mężczyzna. (...) — Dzień dobry, Wood. — Kath słyszy powitanie mężczyzny, który ma bardzo charakterystyczny, angielski akcent.
— Witaj, Cedric. (...) Skauci już węszą. — Joys z pełną powagą podnosi wzrok na swojego rozmówcę.(...)
— Takie ryzyko zawodowe. — Rechocze Cedric, jednak Joysowi nie jest do śmiechu.
— Jest jeszcze coś. — Cedric podnosi głowę zaciekawiony. 

Kategoria: Science-fiction
Autor: Olga S. Neilwood



 (...)Brat zmarłego, który wszystko widział, krzyknął głosem przepełnionym rozpaczą. Rzucił się na winnych i mimo że był jeden, jego wściekłość pozwoliła mu górować nad wilkołakami. Jednemu zachłannie wgryzł się w szyję. Jad od razu zabił nadnaturalnego. Drugiego potraktował identycznie, przy okazji wbijając w jego serce srebrny sztylet, który podniósł z ziemi. Odsunął się od pokonanego. Z rąk wyleciała mu broń. Spojrzał na ciało brata, a raczej na to, co z niego pozostało, bo wszystkie wnętrzności wyszły na zewnątrz, powodując nieprzyjemny zapach. Chwilę później poczuł wbijające się w swoje plecy ostre pazury. Jeden z wilkołaków wziął w paszczę jego rękę i zaczął tarmosić jego ciałem, jak szmacianą lalkę.(...)
Duch zaczął się śmiać. Wyszczerzył zęby w szerokim uśmiechu i w tempie przemieszczającego się wiatru przemknął drogę dzielącą ją do Andrei i wszedł w jej ciało.
Dziewczyna zachłysnęła się powietrzem. Jej oczy przybrały kolor czerni z białkami włącznie. Odbijało się w nich światło. Usta wykrzywiły się w szyderczym uśmiechu, natomiast skóra stała się idealnie gładka i jeszcze bledsza, niż była. Biła od niej groza i pogarda do innych.
— Andrea? Jesteś tam? —zapytał zdezorientowany chłopak.
— Chyba śnisz! — odpowiedziała mu dziewczyna nie swoim głosem i zaczęła się śmiać.(...)

Kategoria: Fantastyka, Fantasy
Autor: Maggie


Girl Almighty prezentuje Ósmy

Kiedy chciała wstać, sportowe auto z piskiem opon zatrzymało się tuż obok. Wstała na równe nogi, w każdej chwili gotowa do biegu. Z samochodu wysiadł krótko ścięty brunet. Miał muskularne ramiona i przerażającą twarz. Koszula wciągnięta w spodnie całkowicie nie pasowała do tych zimnych, brązowych oczu. W momencie, gdy na sekundę odwrócił się do okna od strony kierowcy, aby pokazać mu coś placem, Tessa zauważyła broń, ukrytą pod paskiem. Zerwała się do biegu.
– Nie radziłbym – mruknął. 

Kategoria: Fanfiction One Direction
Autor: Muffy

Zatrute Serca prezentuje 26

 Mijający nas uczniowie z ciekawością szeptali między sobą, racząc się teoriami, o co też znowu kłóci się ta dwójka. I oczywiście najprostszy wniosek nasuwał się sam: o dziewczynę.
O Layken Turner.
Nie podobał mi się sposób, w jaki ją obserwował — był zaborczy, nachalny, niczym wilk pilnujący swojego terytorium. A Lake zdawała się albo tego nie zauważać, albo tylko dla mnie była to oczywista oczywistość, którą starannie omijała wzrokiem. Nie mogłem zrozumieć, dlaczego się z nim zadawała, ale w końcu dotarło do mnie, że to on znał ją od prawie sześciu lat, a ja dopiero kilka miesięcy. Byli razem w paczce jak ja, Fred, Finnick i Arthur. Nie powinienem więc mieć do niej pretensji, że koleguje się z takim kretynem.
A jednak miałem. Zazdrość i pogarda zasłoniły mi oczy czerwienią. Naprawdę go nienawidziłem — za to, że miał do niej więcej praw niż ja, choć to mnie zawdzięczała życie i ze mną siedziała w tym popapranym gównie.
— Zobaczymy się później — zwróciłem się do Layken zimnym głosem i gdybym jej nie znał, nie zauważyłbym lekkiego grymasu, który wykrzywił jej usta ku dołowi. Jednak nie byłem w stanie poczuć się przez to winny.
Odchodząc, widziałem tylko czerwień. Musiałem się uspokoić.

Kategoria: Fanfiction Harry Potter
Autor: Thais



- Nie chcę stąd wyjeżdżać- oznajmiam, wyjmując papier z jego dłoni. Patrzymy na siebie nieco zbyt długo, niż powinniśmy, po czym Damon robi krok w moją stronę. Nie ruszam się, czekam na jego kolejny ruch, ale on jedynie gładzi dłonią moje ramię, wymija mnie i odchodzi. Odwracam się za nim, wbijam spojrzenie w jego plecy, a kiedy jest zbyt daleko i znika w mroku, zerkam na kartkę w dłoni. Napisał na niej: niech Bonnie mi wybaczy. Uśmiecham się, czując, jak moje serce przyśpiesza bicia. Zerkam w rozgwieżdżone niebo i biorę głęboki wdech.
- Jak ja go nienawidzę- oznajmiam, w duchu dziękując temu, który nad nami czuwa, że pozwolił mi go spotkać i rzucam karteczkę do ognia. Nie opuszczę go, chociaż oznacza to prawdopodobnie, że już nigdy nie zaznam spokoju.

Kategoria: Fantasy, Przygodowe
Autor: Dora Parkinson


Mrok prezentuje Chapter 4

Delektujemy się nie tylko odpoczynkiem, ale i smakiem wyśmienitych wypieków. Przyznaję, że ta piekarnia ma genialne pączki. Przebywając w tym miejscu zupełnie tracimy poczucie czasu. Nie wiemy ile już siedzimy w tej piekarni. Niestety szczęśliwie się to dla nas nie kończy.
— A więc tutaj jesteście?! — Poczułam jak ktoś kładzie mi rękę na ramieniu.
Natychmiastowo odwracam głowę w stronę naszego nauczyciela wf-u. Jego jedna dłoń spoczywa na moim ramieniu, a druga na ramieniu Lauren. Mężczyzna nie jest zbyt zachwycony.
— Co trener tu robi? — pytam zdziwiona.
— Lekcja już dawno się skończyła. Poszedłem biegać z klasą pierwszą i czwartą. To czterdzieści sześć osób, a wróciłem do szkoły z czterdziestką czwórką uczniów. Ubyła mi dwójka i doskonale wiedziałem, która.
— Mamy kłopoty — szepczę do przyjaciółki.
— A żebyście wiedziały — odpowiada mi wf-ista.
W sumie musiałby być głuchy, żeby tego nie usłyszeć.

Kategoria: Thriller, Kryminał, Fanfiction 5 Seconds of Summer
Autor: Lex May

1 komentarz:

  1. Gratuluję Cherry za pomyślny wynik stażu :D Dodawaj, kobieto nowe posty :D Chciałabym tu często coś czytać ciekawego :) Pozdrawiam całą załogę.

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki