sobota, 15 sierpnia 2015

[#031-032] Szablony

Witam!  Jak te wakacje szybko minęły. Was też ten upał wykańcza? Mi gorące dni przypadły na remont w domu. To było straszne. Nie przynudzam i od razu przechodzą do prac. Dzisiaj tak skromnie bo tylko dwa szablony. Ale na następy raz się poprawię.

Ylvis z propozycji. Nie wiem kim oni są. Taki odrobinę szary, ale mi się podoba. Może komuś z Was wpadnie w oko. 


A tu taki otwarty z nieruchomym nagłówkiem. Robiony na szybko.  

OMG! Jak ja dawno nie dodawałam notki. Dopiero to dostrzegłam. 

5 komentarzy:

  1. OMG! Dziękuję serdecznie za Ylvis. na pewno się przyda, bo taki szablon chciałam mieć.
    Nie znasz ich? Głośno o nich było po utworze THE FOX.
    Ale jest mały problem - nie da się pobrac bo jakiś error ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakiś błąd strony. Dodałam link do innego hostingu. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Informuję, że mój blog, który jest u Was w spisie zmienił link na: http://deloreana-fan-cro.blogspot.com/
    a wcześniej był das-offizielle-blog-pandzia
    Mój blog jest w kategorii Fotoblogi
    Proszę o zmianę linku, oracz opisu na:
    Opis: Oficjalny Blog Fana Cro to zbiór moich wszelakich zdjęć, informacji, oraz zwykłych wpisów, czy wspomnień. Publikuję także wiele na temat mojego ulubionego rapera Cro, oraz innych zainteresowań.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + prosze o zmianę podglądu bloga, oraz proszę o zmianę na mój nowy link w zakładce współpraca. Dziękuję i pozdrawiam ponownie.

      Usuń
  4. Jaki cudny szablon z Phoebe ♥

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki