piątek, 28 listopada 2014

[#030-031] Tytuł notki się ładuje....

Dobry 
Trochę się zeszło ze zwiastunami, ale jestem wykończona i wracam późno, ale już niedługo przerwa świąteczna, kto się cieszy? Mam nadzieję, że zwiastuny się spodobają i jeśli będzie coś nie tak to mi napiszecie w komentarzu a ja postaram się poprawić to. 

Tak wgl ktoś był na Kosogłos? Jak się wam podobała, bo mi bardzo. Oni są tacy awww

Dobra, ale się rozpisałam teraz zwiastuny: 



Zamówienie nr 16 dla Charlie Eileen



Zamówienie nr 17 dla Tough Love




Zamówienie nr 18 dla Justine Nixon


3 komentarze:

  1. Mój blog ma tytuł: Białe Wróble, a nie Biały Wróbel...
    Wcześniej tego nie zauważyłam. Maddie, mogłabyś to zmienić?
    Proszę... :(((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za cudowny zwiastun jest śliczny :3 Przepraszam,ze tak późno ale byłam mega zajęta przez szkołę :(

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki