poniedziałek, 6 października 2014

Nowe Rozdziały #016

Dzisiaj rozdziały przedstawiają:



- Zobaczymy, czy jesteś Kosogłosem- szepnął mi do ucha męski głos, a ja z pogardą wyrwałam się chłopakowi i wróciłam do rydwanu. Ciekawość jednak wzięła górę i spojrzałam za siebie. Już wiedziałam kto mnie zaczepił. Zawodowiec z dwójki. Widziałam na nagraniach w pociągu jak zgłasza się na trybuta. Komentatorzy komentowali go jako trybuta-diabła. Krwiożerczy i okropny. Podobno tatuaże, które ma na całym ciele mają odstraszać przeciwników. Najgorsze było to, że gdy się na niego patrzyła, posłał mi zabójcze spojrzenie i uśmiechnął się pogardliwie. Wiedziałam co to oznacza. Zawziął się na mnie. Jestem jego celem. I wiedziałam też co powinnam zrobić. Pokazać mu, że jestem twardsza niż myśli. I mu to pokaże. To on będzie ofiarą, nie ja.

Kategoria bloga: Fanfiction; Igrzyska Śmierci
Autor bloga: Priori Incantatem



- Miałeś czystą drogę strzału - odparł ktoś inny
- Poza tą dziewczyną - dodał strzelec. Trup upadł na ziemie, a ja obejrzałam się w stronę z której usłyszałam głosy. Zobaczyłam lśniącego czarnego Land Rover'a, w którym siedziała grupka młodych chłopaków. Może umarłam, a przystojni zbawiciele są moim rajem? - zapytałam się w myślach. Po chwili się otrząsnęłam. Samochód jechał w moją stronę.
- Jesteś cała? - zapytał blondyn z łukiem.
- Zostawmy ją, pewnie jest zakażona - warknął ktoś z tyłu.
- Nie zostawimy jej tu - powiedział stanowczo kierowca. Wydawał się najstarszy.
- Ugryzł cie? - zapytał blondyn
- Co? - patrzyłam na niego, nie pewna czy to wszystko mi się wydaje, czy jest na prawdę.
- Ugryzł cię któryś z zombich? - zapytał jeszcze raz, tym razem głośniej, jakby obawiał się że niedosłyszę.

Kategoria bloga: Zbiór opowiadań
Autor bloga: Black Sky



-Słucham? Czyli mam ci uwierzyć na słowo, że nie jesteś żadnym seryjnym mordercą?
-Dokładnie- powiedziała Sue bawiąc się nożem wyciągniętym z buta. Oczy Vi uważnie obserwowały jej dłonie.
-Jak rozumiem przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej?-Cień chłodu pojawił się na jej twarzy.
-Bingo- powiedziała rozbawiona White i podrzuciła nóż w powietrzu obserwując jak odbija się w nim światło słońca, aby później złapać go z wprawą za ostry koniec.

Kategoria bloga: Sci-Fic, Fantasy
Autor bloga: Sherlock


Lift prezentuje Rozdział 3

Czuł się dziwnie z powodu swojego zachowania w stosunku do ostatnio poznanej osiemnastolatki. W wyciągu stała Blair, która również była w szoku na widok loczka. Obydwoje byli zaskoczeni na swój widok. Wtedy do Stylesa dotarło, że być może źle zrobił, spławiając Kinney. Może potrzebował kogoś takiego w swoim życiu? Kogoś, kto rozumie przez co przechodzi? Kogoś, kto ma takie podejście do życia? 
- Cześć, Harry - rzekła brunetka nieśmiało. 

Kategoria bloga: Fanfiction; One Direction
Autor bloga: pijawka ||

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki