środa, 17 września 2014

I Urodziny ISu - Dzień 3.

Kolejny dzień świętowania, kolejna notka i kolejne materiały przygotowane przez członków załogi ISu. Macie już dość? Mamy nadzieję, że nie. Dziś mamy dwa krótkie artykuły przygotowane przez Luśkę. Czytajcie ;)

OPIS WYJŚCIA - ENERGYLANDIA by Lusieeek
14 września wybrałam się wraz z moją siostrą, kuzynką, jej przyjaciółką, moimi rodzicami oraz przyjaciółmi moich rodziców na wycieczkę do nowo otwartego parku rozrywki - Energylandii w Zatorze. Bilety zostały zakupione po okazyjnej cenie na groupon.pl.
Przybyliśmy na miejsce przed godziną 10, a pierwszym, co nas przywitało, był ogromny parking od ulicy aż po samo wejście, przy którym stał wielki posąg głównej maskotki parku. Po odebraniu biletów i zaczekaniu kolejnych kilku minut, weszliśmy do środka. Oczywiście zaczęliśmy od tych najlepszych atrakcji, a na pierwszy ogień poszedł Space Gun, którego ja osobiście nazywam Młotem. Kolejną rozrywką był położony naprzeciwko Space Booster. Miałam takie szczęście, że trafiłam na niego na początku, w tym wczesnych godzinach, dlatego wraz z pozostałymi ludźmi zamiast trzech kółek obrotów dostaliśmy trzy kółka, chwilę przerwy i kolejne trzy. Wrażenia naprawdę niesamowite. Następną atrakcją były oczywiście samochodziki, na które potem wielokrotnie wracałam. Mimo tego, że przez okropne pasy mam teraz czerwone ślady na szyi, jestem bardzo zadowolona. Następnie przeszliśmy na drugą stronę chodnika, do atrakcji nazywającej się Monster Attack. Należy ona do sektoru familijnego i rzeczywiście jest większą rozrywką dla takich małych dzieci z rodzicami.. Jednak mogę się pochwalić, miałam wynik 360 punktów i jestem z siebie dumna. :) Następnie zwiedziliśmy kolejne ekstremalne atrakcje; Tzunami Drop, Viking Rollercoaster i wreszcie Apocalipto. W tym ostatnim dostałam naprawdę niezły wycisk, ponieważ mój kuzyn poprosił pana, który tym wszystkim sterował, aby jak najmocniej kręcił. I tak się stało, naprawdę to była praktycznie mieszanka wybuchowa! Jest to chyba moja ulubiona atrakcja. W ten sposób przeszłam przez cały park. "Zaliczyłam" praktycznie wszystkie atrakcje, nawet te dla dzieci. W końcu jak się bawić, to na całego! ;D Zrobiłam mnóstwo zdjęć, poprzytulałam się do maskotek miasteczka, zjadłam dobrego kebaba w cieście, którego z pewnością polecam, również trafiłam na pokaz akrobatyczny oraz film 7D, niestety w postaci bajki, na horror nie zdążyłam.
Podsumowując: uważam, że to był jeden z najlepszych dni w moim życiu! Naprawdę świetnym pomysłem było wybranie się do tego parku rozrywki. Jedyną rzeczą, której mi brakowało, to dom strachów. Nie, wybaczcie, drugą rzeczą jest to, że dopiero w przyszłym roku wybudują i udostępnią trzy wielkie rollercoastery. Naprawdę chciałabym z nich skorzystać. Jednak na chwilę obecną mogę śmiało polecić odwiedzenie tego parku. Mogę zapewnić, że tego nie pożałujecie. A ja osobiście zamierzam się wybrać tam po raz kolejny w przyszłym roku. ;)



GROUPON.PL - OSZUSTWO CZY NAPRAWDĘ NIŻSZE CENY? by Lusieeek
Większość opinii o grouponie jest negatywna, mówiąca, że to wszystko, to oszustwo. Czy to jednak prawda?
Oczywiście mogą zdarzyć się pewne wypadki, ale żeby 8/10 osób zostało oszukanych? To naprawdę niepokojące. Jednak mimo to, moja ciocia ciągle z niego korzysta, dlatego też, gdy pojawiła się oferta na Rodzinny Park Rozrywki EnergyLandia, od razu kupiła bilety. Wybrała opcję 4-osobowych grouponów po 169,99 złotych, gdzie przy kupowaniu ich osobno, wyszłoby 89 złotych za sztukę (czyli 356 złotych za cztery bilety). Zapłaciła z góry całą sumę (679,96 złotych) i już po chwili dostała maila z grouponami do wydrukowania. Troszkę się denerwowałam, gdyż przeczytałam te wszystkie negatywne opinie, ale - jak się potem przekonałam - niepotrzebnie.Wydrukowane groupony moja mama wymieniła na bilety i bez problemu całą 16-osobową grupą weszliśmy do parku. Opis z tego miejsca powyżej.
Podsumowując: ja nie zostałam oszukana, a z serwisu z pewnością skorzystam po raz kolejny.


Poniżej po raz kolejny przedstawiamy plan na urodziny ↓

1. Dzień = Rys historyczny + IS w liczbach + Film o ISie
2. Dzień = Wywiady z członkami załogi
3. Dzień = TU JESTEŚ
4. Dzień = Grafika + Instrukcje
5. Dzień = Recenzje + Ocena specjalna: Ocena bloga Honoraty HONEY Skarbek
6. Dzień = Zwiastuny
7. Dzień = Zabawy + Wiersze + Rymowanki + Rozwiązanie zabawy z Sekretnymi Stronami

Jeśli nie macie nas jeszcze dość polećcie IS na swoim blogu. Wystarczy, że umieścicie na nim nasz button. Znajdziecie go w zakładce „Button”. Jeśli zaś chcecie, aby ktoś z waszych czytelników przyłączył się do świętowania, możecie wrzucić do siebie także button urodzinowy ↓

Wskazówka do znalezienia kolejnej Sekretnej Strony:
Wiele już głosowań było,
wyniki spisano, w tym dziale im miło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki