środa, 3 września 2014

[#20-21] Forever young

Siema ludzie!
Jak tam początki szkoły? Dzisiaj był pierwszy dzień lekcji, zadowoleni? ;D
Dzisiaj mam dla was na pocieszenie dwa zwiastuny: jedno zamówienie wykonane przeze mnie i drugie zamówienie wykonane przez nową stażystkę - Megan i od niego zaczniemy. Zapraszam!

Zamówienie dla My Fucking Dreams - Calum Hood FanFiction



A teraz czas na mnie:

Zamówienie dla I will love you



Moja kolejka jest pusta, a więc zamawiajcie! ;D
Pozdrawiam,
Lusieeek.

2 komentarze:

  1. Witam ;P Ja tu z pierdołą przyszłam...Bo może Wy wiecie o co chodzi z +1. Bo weszłam na listę swoich postów i zobaczyłam ogromną liczbę przy jednym z nich. I nie wiem, co to jest i dlaczego xDD Wiem, że mam głupie pytania, ale gdzieś muszę znaleźć odpowiedź :)
    http://3.bp.blogspot.com/-zY8c_70wPVw/VAtQE5g4hjI/AAAAAAAACIQ/A-k-6Tvq-hE/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg --- tu zrzut xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To liczba osób, która udostępniła twój post w Google+ ;)
      +1 oznacza udostępnienie ;)

      Usuń

Poprzednie Notki