poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowe Rozdziały #014

Dzisiaj rozdziały przedstawiają: 


[...] No wiec jak zaczęłam: Jeden z wielu poniedziałków, w które idę do szkoły z myślą, że dziś może zdarzyć się wszystko. Nie zdążyłam zjeść śniadania, od razu pobiegłam do szkoły. Lekcje szybko zleciały, została jedna. Siedzę sobie z przyjaciółmi i właśnie śmialiśmy się z gościa, który był w toalecie i papier mu się do buta przylepił, gdy nagle podbiegła do nas Anna i powiedziała Patickowi, żeby poszedł za nią. Poszli gdzieś w kąt, a ja umówiłam się z chłopakami, że trochę po szpieguję. Ukryłam się kawałek za nimi, a rozmowa brzmiała mniej więcej tak:
- Patrick, mam ci coś ważnego do powiedzenia.
- Tak? Już się boję.- zaśmiał się
- No, więc- Jednak ona była poważna nawet nie zmieniła wyrazu twarzy z "jestem twoim ojcem..."*- Ja... Kocham cię...
- Oooo... Miałem prawo się bać!
- No to, chcesz być ze mną?- Uśmiechnęła się. Patrick zobaczył mnie i puścił mi oczko. Widziałam w jego spojrzeniu strach, ból i smutek, gdy przemówił ciężko [...]

Kategoria bloga: dramat, romans
Autor bloga: Big-Milka 


- I właśnie dlatego cię wezwaliśmy, jesteś nam potrzebna - wtrącił Chejron, który stał za mną, machając końskim ogonem. Skrzyżował ręce na piersi i patrzył w skupieniu na resztę.
- Ja? Do czego? - zapytałam zdziwiona.
- Rozmawiałem z tobą rano o przepowiedni, a my znaliśmy ją już od dawna. Zanim przybyłaś do obozu Rachel ją nam wyznała. Wtedy nie wiedzieliśmy, że jest taka możliwość, iż... Mogłoby to dotyczyć ciebie. Nie sądziliśmy, że żyje jeszcze jakieś dziecko Hadesa prócz Nica di Angelo. Twój boski rodzic nie dotrzymał słowa, zarzekając się z innymi olimpijczykami, iż uznają swoje dzieci w odpowiednim wieku. Chciał cię ukryć, ale nie wiemy dlaczego - kontynuował, niepewnie spoglądając na mnie.

Kategoria bloga: Fan Fiction
Autor bloga: ~Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki