czwartek, 7 sierpnia 2014

[#019] Dopóki walczysz, nie przegrasz + niespodzianka!

Dzisiaj powracam do was ze zwiastunem dla Charlie Eillen (kolejnym (:) Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Szkoda, że już zakończyłaś bloga. ;(

 

Zwiastun dla Charlie Eileen

 Z wyjątkiem tego, że komputer ciągle się zawieszał i restartował, nie zapisując zmian, a YouTube nie chciało przyjąć mojego filmiku, to jestem zadowolona z tego zwiastunu. Napisy dałam praktycznie identyczne, jakie zaproponowałaś i są one na gifach. Jedyne, do czego się sprzeciwiłam, to zostawiłam jedne niebieskie oczy. Były za śliczne, aby je przyszarzeć. Z resztą sama zobaczysz, mam nadzieję, że nie będziesz zła. Liczę na szczerą opinię, zawsze mogę coś poprawić, gdyby nie zgadzało się to z Twoją wizją. (:

 

To setna notka na ISie! 

Dlatego mam dla was małą niespodziankę :)
Zrobiłam lyrics video piosenki 5 Seconds Of Summer - Never Be. Jest to pierwszy filmik tego rodzaju, więc mam nadzieję, że wybaczycie wszelkie (mam nadzieję nieliczne) niedopatrzenia. Jeśli się wam spodoba, to co jakiś czas będę takie dodawać. Tylko liczę od was na propozycje z kim ;)






A więc do zamówienia lub zaproponowania! (;
Lusieeek (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki