piątek, 4 lipca 2014

[#017-020] Boćki, boćki nadchodzę!

Szablonowy Piątek nadszedł! Wyjeżdżam dzisiaj na inwentaryzację gwiazd bocianich i nareszcie zaczynam moje wakacje. Mam dzisiaj dla was trzy zamówienia, jeden szablon wolny, pięć koloryzacji, dwie sygnatury i paletę kolorów. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Jestem też organizatorką wakacyjnej zabawy na ISie. O szczegółach dowiedzie się jutro w notce. Mam nadzieję, że będziecie chętni do udziału ;)



Zamówienie dla daydestiny.blogspot.com
Przepraszam, że układ nie jest prawostronny. Mam nadzieję, że jednak ci się podoba ;)

Zamówienie dla diary-addict.blogspot.com
Zrobiłam ci menu obrazkowe nad postem ;) Dodałam twoje obecne strony, jeśli będziesz potrzebowała nowej strony pisz ;)

Udało mi się! Nagłówek nie jest całkiem biało-czarny, ale uznałam, że trzeba by go wzbogacić.

Hasło do paczek z koloryzacjami to: exaggeration.








Szablon Wolny
Zrobiony dość dawno temu, ale mam nadzieję, że wam się spodoba.

To już koniec tego piątkowego szału. Za dwa tygodnie kolejny Szablonowy Piątek przedstawi wam Zaczarowana ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki