wtorek, 24 czerwca 2014

Wywiad z Demordie

Witajcie! Przeprowadziłam wywiad z autorką bloga Demordie. demordie.blogspot.com to fotoblog o życiu pewnej dziewczyny. Cóż by tu więcej mówić - przeczytajcie i zajrzyjcie. 

Z jakim pomysłem powstał blog? 
Mogę Cię zaskoczyć, ale miał to być blog opierający treść na DIY i tego typu rzeczach :)

 Skąd wzięłaś pomysł na nick? Bo jest on bardzo oryginalny. 
Sam przeszedł pewnego razu na biwaku harcerskim :)

 Czy stwierdzasz czasem, że chciałabyś usunąć bloga?
Nigdy. Z całą świadomością znaczenia tego słowa. 

 Jak myślisz, jak osiągnęłaś taką liczbę obserwatorów? 
Nie mam wielu obserwatorów, ale za to Ci których mam, są wyjątkowi. Jestem dumna, że trafiłam na takich ludzi, bo tyle wsparcia, ile dostałam i miłości to naprawdę jest coś! A jak? Ja po prostu piszę i czekam na efekt. :)

Jakie rzeczy oprócz pisania lubisz robić?
Podróżować, tańczyć, biegać, fotografować..... a to tylko naparstek moich zainteresowań :) 

Od jak dawna jesteś właściwie blogerką?
Już prawie dwa lata. Dwa najlepsze lata... :)

Czy Demordie to twój pierwszy blog? A może miałaś jakieś wcześniej?
 Oj miałam, miałam... ale to była taka amatorszczyzna. Miałam kilka o gwiazdach Disney'a i (uwaga) koniach! :) Ale przeważnie rozpadało się to po miesiącu nieregularnego prowadzenia. Możliwe że nadal gdzieś tam krążą w sieci, bo z tego co pamiętam, to nigdy ich nie usuwałam, :)

 Jak radzisz sobie ze szkołą (chyba właśnie skończyłaś gimnazum)?
Nie jestem jakoś wybitnie zdolna. Po prostu przeciętna. Faktem jest, że oceny mam średnie, ale trzeba przyznać, że nic się nie uczę... ;) No chyba, że mnie to interesuje!

 Często dostajesz negatywne komentarze? Jak je znosisz?
Bardzo, bardzo, bardzo rzadko. Praktycznie nigdy. Mogę na palcach jednej dłoni wymienić, ile ich było. Pierwszy zniosłam kiepsko. Zabolało, ale następne zniosłam tak, że nawet się nad nimi nie zastanowiłam. Po prostu uśmiecham się pod nosem i czytam dalej. Nie mylić hejtów z krytyką. Krytyka jak najbardziej potrzebna.

Jak zachęcisz czytelników ISu do czytania twojego bloga?
Jeżeli chcesz od życia czegoś więcej, chcesz się zmieniać udoskonalać i osiągnąć swoje cele to zapraszam na DEMORDIE.blogspot.com . Zrobimy to razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki