niedziela, 3 listopada 2013

Wywiad z Administratorką

Oto długo oczekiwany wywiad. Mam nadzieję, że was zadowoli. Jednak jeżeli macie jeszcze jakieś pytania napiszcie w komentarzu. Na pewno odpowiem.

Skąd pomysł na stworzenie właśnie takiego spisu?
Zainspirował mnie katalog ocenialni. Postanowiłam stworzyć coś takiego tylko na większą skalę. Pomysł się rozbudował. Chciałam stworzyć spis, szablonownię, zwiastunownię, ocenialnię i gazetkę internetową w jednym. Na razie dodaję kolejne działalności. Jestem dobrej myśli.

Co ciekawego i zachęcającego pojawiać się będzie na Twoim blogu/ stronie?
Wiele konkursów i ciekawych informacji. Będę starała się pisać o ciekawych wydarzeniach lub skandalach. Jednak jeżeli o czymś takim nikt mnie nie poinformuję, nie będę miała możliwości o tym napisać, więc proszę o szybkie wiadomości. Zaletą tej strony będzie również to, że nie trzeba będzie szukać szablonu, zwiastuna, oceny lub reklamy, a nawet bety osobno. Wszystko to będzie zebrane razem na jednej stronie. Mam nadzieję, że pomysł wypali.

Ile masz lat i kiedy masz urodziny?
Mam 13 lat, a moje urodziny są dokładnie dzisiaj.

Twoje ulubione jedzenie?
Chleb z ketchupem. Po prostu go uwielbiam. Nie wiem skąd się to u mnie bierze.

Twój ulubiony film?
Titanic. Zawsze wzrusza mnie ta historia, ponieważ osobiście jeszcze nie przeżywałam romantycznych uniesień.

Twoja ulubiona bajka?
,,Cień" H. Ch. Andersena. Może nie jest to zbyt znane, ale mnie się podoba.

Ulubiona piosenka?
Avicii - Wake Me Up

Jaką masz tapetę na kompie?
Ognisty kwiatek na czarnym tle. Tapeta czarna na brzegach zawsze pomaga mi uporządkować pulpit.

Jaka śmieszna sytuacja ostatnio ci się przydarzyła?
Oszalałam na punkcie galaretki.

Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Plastikowy konik pony. Uwielbiam konie. To moja życiowa pasja. Niestety jak na razie nie mogę jej realizować.

Co zrobisz gdy skończy ci się cukier?
Piję soczek ;)

Czy boisz się wysokości, ciemności, pająków, klaunów i horrorów?
Boję się pająków i wchodzenia po drabinie. Pozostałe rzeczy wcale nie są takie złe.

Czy w twoim pokoju nie widać podłogi spod sterty ciuchów i resztek jedzenia?
Nie, nie cierpię bałaganu. Jak coś jest nie na swoim miejscu to zazwyczaj od razu to sprzątam, ale porządna wcale nie jestem. Po prostu bałagan mnie irytuje.

Czy miałaś mnóstwo stłuczek na rowerach?
Nie, przewróciłam się na rowerze tylko trzy razy, kiedy uczyłam się jeździć. Zamiast tego uwielbiam jeździć środkiem drogi i często mało brakuje autu, żeby mnie przejechać. Na drodze stanowię zagrożenie, więc lepiej uważać ;)

Które miejsce na świecie chciałabyś zwiedzić?
Wszystkie. Mam naturę podróżnika, ale raczej nie będzie mnie stać na zbyt wiele wycieczek.

Czy często jesz w nocy?
Nie. Czasami się zdarza, ale raczej rzadko.

Co robisz, gdy masz wolny dzień?
Piszę w moim zeszycie. To taki mój słaby punkt. Każdy ciekawy pomysł, jaki przyjdzie mi do głowy zapisuję w tym zeszycie. Włożyłam do niego tyle różnych karteczek, że jeszcze chwila, a się rozerwie.

Lubisz gotować?
Nienawidzę gotować. Jak coś ugotuję to można się zatruć, więc nie polecam.

Co ostatnio udało ci się zepsuć?
Aparat. Włożyłam wejście nie w to miejsce co trzeba i się popsuł :( Kilka razy ,,utopiłam" też mój telefon.

Co miałaś wczoraj na obiad?
Zupę fasolową.

Twój najpiękniejszy dzień w życiu?
Jeszcze nie nadszedł.

Sok pomarańczowy z miąższem czy bez?
Bez. Nie cierpię jak coś dryfuje w moim soku.

Co najbardziej lubisz robić ?
Śpiewać, pisać opowiadania, udoskonalać spis... dużo tego.

Masz swojego ulubionego bloga ?
Tak. Nie będę jednak wymieniać z nazwy, bo się obrazicie.

Jaki jest kolor ścian w twoim pokoju ?
Zielony. To taki piękny, naturalny kolor.

Czy lubisz jeść ryby ?
To zależy od nastroju.

Czy masz jeszcze jakiś blog ?
Planuję założyć blog z opowiadaniem fantastycznym.

O czym myślisz przed snem ?
O książkach. Jestem molem książkowym i przed snem lubię wspominać ulubione sceny.

Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Zielony.

Czy jesteś ruda ?
Nie, jestem brunetką.

Lubisz króliczki ?
Tak. Są takie ładne i puszyste.

O czym marzysz ?
Marzę, żeby spis był najpopularniejszą stroną w internecie, ale są to chyba marzenia na wyrost.

I jak, zadowoleni? Mam nadzieję, że tak. Na niektóre pytania strasznie trudno było mi odpowiedzieć, ale zrobiłam to dla was.

4 komentarze:

  1. Nie obraź się, ale ten wywiad jest mało interesujący. Pytania są wręcz banalne, a poza tym po co robić wywiad z samym sobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę się. Nie robię wywiadu z samą sobą. Pytania zadawane są przez czytających tego bloga. Ja tylko na nie odpowiadam.

      Usuń
  2. Chciałam napisać że dodałam link do tego bloga na bloga o adresie http://jestem-potworem.blogspot.com/ znajduję się on w liście czytanych prze ze mnie blogów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jak dla mnie świetny wywiad ;) ważne to być sobą. A piosenka Avicii - Wake me up - po prostu kocham, to też jedna z moich ulubionych! haha, no i ten chleb z ketchupem... :) pozdrawiam :D abagben.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki