sobota, 2 listopada 2013

Nowe Rozdziały #001


Rozdział VI
Nastoletnia Julia zostaje poddana pierwszej próbie w nowej roli jako bogini. Musi wygłosić mowę do setek wiernych, chociaż dotychczas mdliło ją od samej myśli o wyjściu na jakąkolwiek scenę. Wkrótce się okaże, że nie tak łatwo oszukać wszystkich duchownych, a jej jedyny towarzysz skrywa w sobie więcej tajemnic, niż śmiała przypuszczać.

Fantastyka/Romans


Rozdział VI (Opętanie)
- Naprawdę? A czy to nie ty zostałaś przez ''to cholerstwo'' opętana kilka stuleci wcześniej? - spytałam uśmiechając się szyderczo do piwnookiej.
- Przestań czytać mi w myślach. To może się źle skończyć - warknęła patrząc na mnie złowrogo. Zdziwiłam się, że wiedziałam o czymś, o czym wcześniej nie miałam pojęcia. Najwyraźniej Phoenix potrafił też czytać innym w myślach. Zastanawiało mnie jedno, czy jest coś, czego Phoenix nie może zrobić? - pomyślałam.
- Nic mi nie zrobisz, bo boisz się konsekwencji. Próbujesz być twarda, jednak jest ci trudno, bo kiedyś byłaś taka jak ja, czyż nie? - zaśmiałam się patrząc jej prosto w oczy. Nie mogłam jej nic zrobić. Dlaczego? Nie miałam pojęcia, po prostu nie mogłam.. - Zabiję cię.

Fantastyka

1 komentarz:

  1. Witam,
    Współpraca przyjęta, link dodany. Pozdrawiam! (Shiibuya)

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki