sobota, 28 maja 2016

Zwiastunowy przegląd #01

Notka będzie pojawiała się co tydzień w sobotę, ale ostatnio się nie wyrobiłam, więc jednorazowo wstawię tutaj zwiastuny z dwóch tygodni. Przegląd z dni 15.05.2016r - 28.05.2016r.


Spectrum

Zwiastun już od samego początku buduje napięcie. Delikatna muzyka + wypowiadane przez bohaterkę słowa podsycają ciekawość. Wszystkie sceny są dobrane i idealnie współgrają z muzyką. Pierwsza część zwiastunu jest bardzo tajemnicza, bo tak naprawdę nie wiemy do końca z czym mamy do czynienia. Jednakże druga połowa filmiku zdradza nam przynajmniej choć trochę "historii". Muzyka nabiera swojej siły i dodaje bardziej mrocznego klimatu. Jest sporo wycinków z krwią, które wywołują w widzach lekką grozę.  Zwiastun nie jest za długi, ani też nie za krótki. Efekt z czarnymi oczami Ashtona wyszedł świetnie! Do samego końca twojej pracy czułam lekki dreszczyk, a to rzadko się u mnie zdarza :D

Sassy Girl

Zwiastun również w sam raz jeśli chodzi o długość. Muzyka jest tajemnicza i idealnie oddaje klimat twojej pracy. Kolorystyka również świetnie się komponuje. Miałaś utrudnienie, którym było dodanie Louisa Tomlinsona do zwiastunu. Nie pojawia się on wiele razy, podobnie jak ta blondynka. Mimo to wrzucone z nimi sceny pasują dobrze. Gdybym nie wiedziała jak wygląda Lou to zapewne nawet bym się nie zorientowała, że wrzucone z nim sceny nie są ogólnie wzięte z jakiegoś filmu gangsterskiego. Oddałaś tutaj idealnie klimat rodem z ojca chrzestnego. Morderstwa, gra w kasynach i również miłość. Bardzo przyjemnie oglądało mi się ten zwiastun :)


Podobnie jak twoja poprzednia praca jest w sam raz z długością i przyjemnie się ją ogląda. Tym razem muzyka jest delikatna, a cały zwiastun czarno-biały. Wydaje mi się taki trochę smutny. Ta przedstawia zespół 5 Seconds of Summer. Wywiady, koncerty, wspólne wywiady. Jednakże pojawiają się w pewnym momencie sceny Lily z dzieckiem. Taki dobór piosenki + kolorystyki sugeruje chwile, które już minęły i nie wrócą. Ukazują tęsknotę - przynajmniej tak mi się wydaje :P Ogólnie praca robi swoje wrażenie i podbija serce swoją subtelnością ^^


Historia przedstawiona w tej pracy chwyta za serce, nawet tak nieczułą osobę, jaką jestem ja xD Cofanie się postaci w tym zwiastunie (co wyszło genialnie) sugeruje, że ktoś próbuje sobie przypomnieć chwile, które już dawno minęły. Przyznam, że po obejrzeniu filmiku zaglądam na blogi i czytam fabułę, żeby zobaczyć czy faktycznie dana praca ja odzwierciedla. Oczywiście moje domysły okazały się złe, ale jak spojrzałam na zwiastun jeszcze raz to faktycznie klimat oddany jest całkowicie :D


Sama nazwa tej pracy mówi sporo. Znowu pojawia się Lou, ale tym razem w zupełnie innej tematyce. Muzyka tak dobrze komponuje się ze scenami, że trudno jest mi opisać emocje, jakie wywołuje we mnie ten zwiastun, a jest ich naprawdę wiele! Cała praca przemyślana od początku do końca. Miałaś na nią jakiś plan, a realizacją przeszłaś samą siebie :) Nie do każdej tematyki można dobrać członków zespołów, ale we wszystkich swoich pracach umieszczasz ich tak, że ciężko jest odróżnić te sławy, bo tworzą spójną całość z całym zwiastunem, a to nie jest łatwe zadanie :D

Koala

Efekty + muzyka + idealny dobór scen = świetna robota! Nie za bardzo znam się na Harrym Potterze. Jakoś nigdy nie obejrzałam ani nie przeczytałam żadnej części, bo nie za bardzo mnie ciekawił. Nie zaglądam też na blogi o tej tematyce, ale tym zwiastunem przekonujesz, że powinnam zmienić zdanie :D Praca jest bardzo ciekawa i pochłania całkowicie. Na brak akcji narzekać tu nie można. Praca jest naprawdę świetna :)


Muzyka całkowicie oddaje emocje i idealnie współgra z wycinkami. Praca jest krótka, ale ukazuje wszystko, co jest niezbędne. Sceny z dziećmi są naprawdę słodkie i wywołują uśmiech na twarzy :D Jednakże są dopiero początkiem historii, która przedstawiona jest tutaj z niezwykłą dokładnością! Czytając fabułę bloga miałam wrażenie, że praca oprócz dokładnego przedstawienia historii pokazuje również ogromną zażyłość między bohaterami i to widać na pierwszy rzut oka. Każda sekunda jest w pełni przemyślana, a sceny nie tylko dobrze dobrane, ale też pokazujące nam, jak wspominałam wcześniej, zażyłość dwójki bohaterów. Nie zawsze udaje się coś takiego uzyskać, lecz tej pracy to nie dotyczy :)


Ta praca również z niezwykłą dokładnością przedstawia historię, ale i pokazuje coś więcej. Wszystkie sceny mogące przedstawić nam relacje bohaterów, np. miłość, smutek, dosłownie przypominają historię z życia wziętą :D Dobrane w spójną całość z muzyką, oddającą klimat. Bardzo miło ogląda się takie prace :)


Bajkowe Zwiastuny w każdej swojej pracy pokazują pasję. Wszystkie prace w tym poście pokazują ile serca, pasji i czasu dziewczyny wkładają w tworzenie zwiastunów :D

To moja pierwsza notka tego typu. Nie za bardzo umiem się wypowiadać na temat zwiastunów, a szczególnie na ich wykonanie. W każdym razie spróbowałam :)

Pozdrawiam Lex May

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki