czwartek, 21 stycznia 2016

[#033-34] Czyżby powrót?

Hej! Z tej strony wasza (nie)wspaniała administratorka!
Długo nas tu nie było i mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu zagląda. :/ W każdym razie wreszcie wracamy. Przynajmniej mam taką nadzieję. Witam w załodze Lex May i z przykrością stwierdzam, że reszta gdzieś zniknęła przez ten czas. W dzisiejszej notce mam dla was dwa szablony. Są dość podobne, ale myślę, że mi to wybaczycie.

Szablon dla Kasi z bloga mrozny-hogwart-jelsa.blogspot.com 
Przepraszam, że tak długo go robiłam. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. 

Szablon Wolny
Jak już mówiłam szablony są podobne, prawie identyczne. Uznałam jednak, że lepiej wrzucić do notki dwa niż tylko jeden.

Mam nadzieję, że już nie odlecimy na tak długo. Strasznie przepraszam za tę nieobecność.

9 komentarzy:

  1. Ciesze sie, że wracacie! Bardzo fajny szablon główny :)
    Pozdrawiam, Ruciakowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie obrażę się. Jak już mówiłam - wiszę Ci Toffiefee. I jeszcze raz dzięki! Powodzenia w szukaniu załogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lex may ma zaleglosci w ocenianiu na innym blogu a tu sie zapisala.... Nie rosumiem tego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu nie jestem oceniającą, a Werdykt Wilka najwyraźniej upadł :)

      Usuń
  4. heh, upadł bo nie miałaś czasu na niego, a wątpię, że tutaj bedziesz miała czas na cokolwiek. I wątpię, że cokolwiek tu wstawisz. Ale coż... trzeba dać szansę.
    i ciekawi mnie co tutaj bedziesz porabiała skoro nie będziesz oceniać. A tak w ogóle powinnaś poinformowac ocenianych że już im nie ocenisz blogów. pewnie czekają...albo i nie bo zapomnieli już bo zaczekali się nieco.
    ale życze ci abyś tu odnalazła drogę i rozwinęła się na tyle, że nie będą cię żegnac po miesiącu, bo jednak miałaś słomiany zapał jak na werdykt wilka.
    To moja taka skromna opinia, bo ogolnie nie mam nic do ciebie. moze tu wprowadzisz coś ciekawego, może ożywisz ten internetowy spis, może osiągniesz sukces. zyczę ci ogólnie wszystkiego dobrego.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wina jest po mojej stronie, ponieważ nie odeszłam całkowicie? Abi również nie ocenia, a kontakt urwał się z nią w maju. W każdym razie tutaj zgłosiłam się na redaktorkę, neutralną i zwiastunowca. Również mam nadzieję, że tutaj wprowadzę coś ciekawego.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. ciesze się ze dorośle przyjęłaś moją krytyke, haha ;D bo nie miałam na celu cię zniechęcic itp.
      hmmm..to będziesz pisała artykuły o jakiś blogach? postaciach blogowych itp ? przydałoby się tutaj, wiem, że to byłoby jak reklama blogów, ale takie coś byłoby super.
      poza tym kiedy zmienicie szablon?

      Usuń
    3. Uzasadniona krytyka zawsze jest dobra, ponieważ pomaga nam się doskonalić :) Właściwie ciągle się zastanawiam, bo kilka tematów się przewinęło, ale twoja propozycja wydaje się interesująca i przemyślę ją :)
      W sprawie szablonu niestety nie mam pojęcia :D

      Usuń
    4. nie moge sie doczekac twoich prac ;d mam nadzieje ze IS odzyje

      Usuń

Poprzednie Notki