niedziela, 28 czerwca 2015

Podsumowanie staży Clary G. i śliwki

To już ten dzień! Rozstrzygamy kolejne dwa staże. Tym razem pod lupą oglądamy efekty pracy naszej szabloniarki Clary G. oraz oceniającej śliwki. Spójrzmy, co ma do powiedzenia na ich temat ISowa załoga!


Clary G.

Siva: Clary robi świetne szablony i aż trudno uwierzyć, że bez niej jakoś działaliśmy. Jej prace są perfekcyjnie wykonane, a sama Clary często komentuje stronę załogi. Jestem na TAK.

dajmond: Clary to osoba, której IS bardzo potrzebuje. Jej prace są w każdym calu dopracowane – a przynajmniej tak mi się wydaje. Ktokolwiek widział choć jeden szablon, który stworzyła, wie, że jest bardzo dobrze zrobiony, począwszy od grafiki, zakończywszy na CSS'ie. Musiałabym być kretynką, gdybym od siebie dała jej nie, więc to chyba oczywiste, że jestem na TAK

Alexx: Clary od samego początku mi zaimponowała. Jest miłą i uporządkowaną osóbką. Jej prace są naprawdę na wysokim poziomie. Ukłony dla niej! Bardzo mi się one podobają. Widać, że Clary G. jest pracowita i dyscyplinowana – jej posty pojawią się regularnie. Myślę, że to oczywiste, aby Clary G. została z nami! Nie możemy stracić takiego talentu. Jestem na TAK!

TroubleMaker: Nie mam w tym temacie zbyt wiele do powiedzenia. Każda kolejna notka Clary to kolejny sukces. Co prawda zbyt często robi układy zamknięte, przez co wiele z szablonów wydaje się do siebie podobnych, ale myślę, że głupio byłoby nie być za przyjęciem Clary do załogi. Jestem na duże TAK.

Klemens: Nie jestem specjalistą od szablonów i nagłówków, ale każde zrobione przez Clary małe arcydzieło przypadło mi do gustu. O samej Clary nie mam zbyt wiele do powiedzenia, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni. A żeby tak mogło się stać muszę być na: TAK.

Nie zwlekając:
Clary G. uzyskuje pięć razy „tak”, dzięki czemu pomyślnie przechodzi staż oraz zostaje pełnoprawnym członkiem załogi Internetowego Spisu. Gratulujemy!


śliwka

Siva: Śliwka dodała w trakcie stażu jedną pracę. Rozumiem, że pisanie oceny może być czasochłonne, ale inne oceniające dają radę. Podobnie jak reszta wstrzymuję się na razie od głosu. Wnioskuję także o przedłużenie stażu śliwki o miesiąc.

Alexx: Swoją opinię piszę drugi raz, ponieważ śliwka dodała wreszcie swoją pierwszą pracę. Na ISie jest jeszcze jej praca rekrutacyjna, którą dodała Carolle. Myślę, że jedna ocena opublikowana na stażu, który trwa około miesiąca, to dosyć mało. Mogłabym powiedzieć coś więcej, gdyby śliwka dodała coś jeszcze. Trudno jest mi podjąć jakąś decyzję, co do tego, czy śliwka powinna zostać. Wstrzymuję się od głosu.

TroubleMaker: Z tego, co pamiętam, śliwka wcześniej nie opublikowała żadnej swojej pracy na ISie (pomijając prace rekrutacyjne), a dopiero niedawno tak się stało. Jednak nieco częściej widzę ją, jak udziela się na Pogaduchach, to już coś. Również na razie wstrzymuję się od głosu.

Klemens: Co do śliwki, przeczytałem JEDYNĄ ocenę w ciągu całego stażu, a potem przeczytałem komentarz autorki bloga ocenianego przez nią... I zostały śliwce wytknięte takie niedociągnięcia (z większością się zgadzam), które nawet początkującej oceniającej nie powinny się zdarzać. Jednak jestem zdania, że każdemu powinno się dawać szansę. Po jednej ocenie i ocenie rekrutacyjnej nie jestem pewny swoich odczuć co do śliwki. Wnoszę o przedłużenie stażu o kolejny miesiąc.

Nie zwlekając:
Śliwka ze względu na wstrzymanie się od głosu całej załogi i dwa wnioski o przedłużenie stażu, otrzymuje drugą szansę i jej staż zostaje przedłużony do 27.07.

Pozostali członkowie załogi niestety nie napisali opinii o stażach z różnych powodów.
----------------------------------------------------------------------
Zachęcamy do zgłaszania się do załogi! Wystarczy napisać na nasz mail:
internetowy.spis@autograf.pl lub wejść w zakładkę „Rekrutacja". Każde zgłoszenie mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki