piątek, 19 czerwca 2015

Podsumowanie stażu Wasse

To już ten dzień! Dzisiaj dowiemy się, czy Wasse, nasza nowa Isowa oceniająca, zostanie z nami na dłuższy czas. Załoga już podjęła tę decyzję, zaczynajmy!

Carolle: Już przy rekrutacji Wasse wahałam się, czy aby na pewno zasługuje ona na staż u nas, jednak załoga mnie przekonała. A teraz, po miesiącu, okazuje się, że Wasse nie wystawiła żadnej oceny, a powinna zdążyć z chociażby dwiema pracami. Nie jestem zadowolona z efektów jej pracy, których tak naprawdę wcale nie ma. Jestem na NIE.

dajmond: Przejrzałam Internetowy Spis od momentu, kiedy Wasse zaczęła swój staż, aby przed postawieniem wyroku przeczytać jej oceny, ale żadnej nie odnalazłam (być może coś przeoczyłam, ale skupiłam się tylko na etykiecie Ocena). Wydaje mi się, że w ciągu swojego stażu mogła dodać chociażby jedną ocenę, ale skoro tego nie zrobiła, jestem na NIE.

Nie zwlekając:
Wasse niestety nie przechodzi stażu i zostaje wydalona z załogi ISu.

Pozostali członkowie załogi niestety nie napisali opinii o stażu z różnych powodów.
----------------------------------------------------------------------
Zachęcamy do zgłaszania się do załogi! Wystarczy napisać na nasz mail: internetowy.spis@autograf.pl Każde zgłoszenie mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki