wtorek, 5 maja 2015

Podsumowanie stażu Ell s

Dziś nadszedł czas na rozstrzygnięcie kolejnego stażu. Ell s, nasza stażystka-Oceniająca, czeka na swój wyrok. Zaczynamy!

Lusieeek: Z Ell s nie miałam może zbyt dużego kontaktu osobiście, jednak czytając jej komentarze, które często można zauważyć pod postami, odnoszę wrażenie, że jest miłą dziewczyną z wieloma marzeniami i planami na przyszłość. Z takimi osobami od razu się lepiej pracuje. Jeśli patrzeć od strony IS-u, spisała się naprawdę dobrze. Byłam wręcz zachwycona jej pracą rekrutacyjną, która z wyjątkiem paru małych błędów była gotowa do publikacji. Nie widziałam innej opcji, niżeli by się dostała się na staż, a w zasadzie już od samego początku dyskretnie liczyłam, że nie straci swojego zapału i go pomyślnie przejdzie. Po dodaniu obszernych trzech ocen (w tym jednej rekrutacyjnej) można śmiało stwierdzić, że się spisała, co potwierdzają dodatkowo komentarze „Dziękuję za ocenę. Bardzo mi się podoba”. Osób tak chętnych do pracy potrzebujemy jak najwięcej, więc z radością i uśmiechem na twarzy pozostaje mi tylko formalność w postaci wystawienia jednego wielkiego pozytywnego TAK i czekania na kolejne oceny Ell s, które — mam nadzieję — będą coraz to lepsze.

Carolle: Pamiętam moment, w którym po raz pierwszy otworzyłam rekrutacyjną ocenę Ell s. Przejechałam po niej wzrokiem i powiedziałam: „tak, to ktoś, kogo naprawdę potrzebujemy”. Moja pierwsza ocena nawet w połowie nie była tak dobra jak jej. Praca Ell s naprawdę mi się podoba: wystawiła trzy oceny podczas stażu (jedna z nich była rekrutacyjną), które są wyczerpujące i dokładne, a autorzy ocenianych blogów byli zadowoleni z wyników i życzyli Ell s jak najlepiej. Na Stronie Załogi widać naszą stażystkę na każdym kroku; udziela się, rozmawia z nami, jest miła i przyjazna oraz chętna do współpracy. To byłoby bardzo nie fair, gdybym nie zgodziła się, aby Ell s z nami została. Jestem na TAK.

dajmond: Ell s już od samego początku bardzo mi zaimponowała. Jej praca rekrutacyjna była bardzo dobrze napisana i co najważniejsze – każdy podpunkt szczegółowo rozpisała. Podczas swojego stażu opublikowała dwie oceny, które według mnie również bardzo dobrze napisała. Nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń. Jestem na TAK.

Klemens: Wszystkie jej prac były naprawdę świetne! Bardzo lubię czytać jej oceny. Na pewno jest osobą bardzo kompetentną i oddaną pracy jaką wykonuje.  Rozpisuje się oraz zawiera w ocenach wszystko, co powinno się w nich znaleźć. Autorzy opowiadań, które złożyli u Ell s zamówienie na pewno są zadowoleni. Jestem na TAK.

TroubleMaker: Od razu, gdy zobaczyłam jej prace rekrutacyjne, pomyślałam, że ta osoba nie mogłaby nie przejść stażu. Pisze świetne oceny, wystarczające i, co najważniejsze, potrafi rozwinąć dobrze swoją myśl, pociągnąć temat, dzięki czemu zwykle nie kończy na jednym zdaniu. Na dodatek udzielała się w naszych prywatnych rozmowach, co świadczy o tym, że naprawdę jej zależy na stworzeniu z nami więzi. Uważam więc, że tej więzi nie należy w żadnym wypadku zrywać. Jestem na duże TAK.

Nie zwlekając:
Ell s uzyskuje pięć razy „tak”, dzięki czemu pomyślnie przechodzi staż oraz zostaje pełnoprawnym członkiem załogi Internetowego Spisu. Gratulujemy!

Pozostali członkowie załogi niestety nie napisali opinii o stażu z różnych powodów.
----------------------------------------------------------------------
Zachęcamy do zgłaszania się do załogi! Wystarczy napisać na nasz mail: internetowy.spis@autograf.pl Każde zgłoszenie mile widziane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki