wtorek, 11 listopada 2014

„Służąca Przewodnicząca” Tom 1 - Recenzujemy





Autor: Hiro Fujiwara
Tytuł: Służąca Przewodnicząca
Oryginalny Tytuł: 会長はメイド様!
Cykl: Kaichou wa Maid-sama!
Gatunek: maid-sama, przewodnicząca, manga, shoujo, szkoła, kawiarnia
Data wydania: grudzień 2013 (data przybliżona)
Wydawnictwo: J.P.Fantastica
Ilość stron: 192




Opis książki: 
Misaki, przewodnicząca samorządu szkolnego w do niedawna męskim, a od niedawna koedukacyjnym liceum Seika, dzień w dzień walczy z egoizmem i ignorancją uczniów płci brzydszej. Dziewczyna skrywa jednak pewien sekret. Po godzinach dorabia sobie, pracując w kawiarni jako... udająca służącą kelnerka! Pewnego dnia o wszystkim dowiaduje się Usui, arcyprzystojny i arcypopularny uczeń Seiki, Czy to oznacza, że już niebawem cała szkoła dowie się o podwójnym życiu Misaki? Oto pierwszy tom zwariowanej komedii romantycznej.

Moja opinia:
Zacznę od tego, że mangę tą poleciła mi koleżanka, bo sama fabuła mnie zaciekawiła, a ja, że jestem otwarta na nowe propozycje - przynajmniej niektóre - zaczęłam ją czytać. Wciągnęła mnie, i to bardzo. Na początku, jeśli ktoś nie czyta mang, to trudno jest się przyzwyczaić, że w drugą stronę przewija się kartki i inaczej czyta. Sama fabuła jest ciekawa. Misaki za wszelką cenę próbuje ukryć, że pracuje w kawiarni, Usui się o tym dowiaduje i śmieszne rzeczy z tego wychodzą, bo od tamtej pory wszystko się zmienia. Nie pomijajmy faktu, że Misaki nienawidzi płci przeciwnej. Ogółem manga jest bardzo dobra i kto przepada za takimi rzeczami - zachęcam do przeczytania. Jest jeszcze anime, które zamierzam obejrzeć, ale jeszcze nie wiem, kiedy. Jeśli chcielibyście link, po prostu napiszcie. 


Ocena:
8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki