poniedziałek, 28 lipca 2014

Podsumowanie staży Szafirki i Carolle

Ostatnio zakończyły się staże Szafirki i Carolle. Napisanie tego podsumowania trochę trwało i w związku z tym dziewczyny dłużej były na okresie próbnym. Nadeszła pora na rozstrzygnięcie ich wątpliwości i ogłoszenie werdyktu. Niestety Zaczarowana nie nasłała swoich opinii, więc posłużę się jedynie opinią swoją oraz Luśka.

Szafirka


Ladire: Według mnie Szafirka dobrze się spisała. Wykonała wszystkie zlecone jej zadania i dodała też coś od siebie. Szafirka przeprowadziła i opublikowała wywiad z Demordie. Wywiązała się też z obowiązku wstawienia notki do serii „Recenzujemy”. Być może nie była zbyt aktywna na stronie załogi, wstawiała tylko nieliczne komentarze, ale za to jest bardzo sumienna. To właśnie jej sumienność każe mi głosować na TAK.

Lusieeek: Miała napisać recenzję: napisała. Prosiłam o przeprowadzenie wywiadu: przeprowadziła go. Zbytnio się nie wychyla, ale za to wykonuje zadane czynności jak należy. Czy jest coś jeszcze do dodania? Wydaje mi się, że nie. Dlatego chcę dać jej szansę i jestem na TAK. Tylko proszę, wychylaj się bardziej! :)

Z powyższych wypowiedzi można wywnioskować, że: Szafirka pomyślnie przechodzi staż i staje się pełnoprawnym członkiem załogi.


Carolle


Ladire: Szczerze mówiąc Carolle imponuje mi swoją aktywnością. Podczas swojego stażu wystawiła ponad 3 oceny i tylko jedną odmowę, a nie trwało to dłużej niż półtora miesiąca! Ze swoich zadań wywiązała się bardzo dokładnie i była dość aktywna na Stronie Załogi. Może nie jest to jakaś rekordowa ilość komentarzy, ale pokazuje, że jej zależy. Głosuję na TAK i nie mam wątpliwości co do słuszności tej decyzji.

Lusieeek: Jestem bardzo zadowolona z pracy tej dziewczyny. Od samego początku do końca wykonuje swoje zadania jak najlepiej. Nie miała problemu z napisaniem recenzji, a jej oceny są wyczerpujące oraz sprawiedliwe od pierwszej do ostatniej linijki. Zazwyczaj jest tak, że oceny rekrutacyjne nie są najlepsze, ale wiadomo, człowiek ciągle się uczy. Za to u Carolle już pierwsza ocena była świetna, że mogłam ją bez problemu opublikować. Sama nawet wyszła z propozycją, aby pomóc poszerzać horyzonty ISu. Jak już mówiłam: cieszę się, że jest w naszej załodze i stuprocentowo zasługuje, aby stać się jej prawowitym członkiem. Nie ma się do czego przyczepić. A więc jestem na TAK. Oby tak dalej! :)

Dzięki bardzo pozytywnym opiniom: Carolle pomyślnie przechodzi staż i staje się pełnoprawnym członkiem załogi.

Życzcie dziewczynom powodzenia, bo będzie im potrzebne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki