czwartek, 31 lipca 2014

[#014-15] We'll never be as young as we are now

Witajcie!
Tutaj Lusieeek, dzisiaj z dwoma zwiastunami na zamówienie; dla Charlie Eillen oraz dla Justine Nixo. Przypominam, że teraz moja kolejka jest pusta i otwarta! Zamawiajcie! (: Przypominam również, że mamy nowe stażystki wykonujące zwiastuny: Kaadoo oraz Ti Ni, która zacznie staż od 1 sierpnia.
A więc zaczynamy! (:

Zwiastun dla Charlie Eillen

 
O, miałam początkowo problemy z tym zwiastunem. Brak bohaterów, urozmaicony opis. Ale w każdym  razie wykonałam go i mogę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Ogólnie sama tematyka bardzo mi się spodobała, więc z pewnością zacznę czytać bloga (: Mam również nadzieję, że Tobie się spodoba. I masz ode mnie duuuuuużo ognia (:

Zwiastun dla Justine Nixon

Raczej nie powinno Ci przeszkadzać, że tyle mi on zajął (; W każdym razie mi on się również bardzo podoba, a sama tematyka mi bardzo podeszła - kiedyś pisałam nawet podobnego bloga, więc to było dobre posunięcie, w tym się czuję najlepiej (; Mam nadzieję, że Cię nie zawiodłam (:


A więc do zamówienia! ;D
Lusieeek (:

1 komentarz:

  1. OMG jestem tak... nawet nie wiem jak to nazwać podekscytowana wzruszona i szczęśliwa w jedynym... strasznie mi się podoba jest taki jaki chciałam a nawet i lepszy. Właśnie tak to sb wyobrażałam idealnie pasuje do tej historii.
    Strasznie, strasznie ci dziekanuje za ten zwiastun ♥ ♥ ♥
    @LittleAlex1996

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki