sobota, 12 lipca 2014

[#007-009] Miłość rośnie wokół nas

Dobry! Mam nadzieję, że zwiastuny się spodobają i będziecie chciały żebym wykonała coś na zamówienie. :) 

Zamówienie nr 2 dla Harolda


Do zwiastunu nie mam zastrzeżeń jakoś strasznie mi się spodobał. Muzykę którą wybrałaś wpasowała się w tytuł bloga i wszystko, co z, nim związane. 

Zwiastun wolny nr 5 wykonany przez Maddie


Zwiastun był robiony w Sony Vegas dlatego gify są nie równo mierne. Napis na gifach Perrie mi się nie dopasował zbytnio, bo powinien być niżej a ja tego nie dopilnowałam. Myślę, że muzykę kiepsko dopasowałam, ale to zostawiam wam.

Zwiastun wolny nr 6 wykonany przez Maddie


Zwiastun jak poprzedni był robiony w Sony Vegas. Chciałam go zrobić w WMM, ale nie miałam tam takich możliwość albo ich nie odkryłam. Pomysł się mniej więcej zrodził przez jedno opowiadanie, ale zmieniłam połowę rzeczy.

Mam nadzieję, że zwiastuny wam się podobają. Do następnego. 
Z chęcią przyjmę zamówienia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poprzednie Notki