piątek, 11 października 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez immortal do Liebster Blog Award. Jest to dla mnie olbrzymie zaskoczenie. Chcę bardzo jej podziękować. Cieszę się, że ktoś docenia mój wysiłek.

Oto zasady Liebster Blog Award:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto pytania, które zadała mi immortal oraz odpowiedzi:

1.Ile prowadzisz już bloga?

Ten blog prowadzę już 26 dni. Mam jeszcze jeden, ale nie pamiętam kiedy powstał.

2.Jakie masz plany na przyszłość?

Przede wszystkim nadal blogować, a zawód? Być może krawcowa.

3.Jesteś kreatywną osobą?

Wiele osób mówi, że tak. Ja również tak uważam.

4.Lubisz zaskakiwać ludzi?

Bardzo. Często zaskakuję nawet samą siebie.

5.Jak Ci idzie w szkole?

Same piątki i szóstki pomimo, że nie cierpię się uczyć.

6.Masz aska?

Nie.

7.Co sądzisz o związkach na odległość?

Nie mają szans. Bez rozmów twarzą w twarz nic nie przetrwa.

8.Masz jakieś zwierzątko domowe?

Tak, mój piesek wabi się Max.

9.Czyje aski/blogi czytasz codziennie, lub chociaż regularnie?

W czeluściach podziemia i Nasze Babskie Sprawy.

Nominuję:
W czeluściach podziemia
Nasze Babskie Sprawy
Crochet
Moje Nierealne Życie
Anielskie Szepty

Oto Pytania do tej Czwórki:
1.Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
2.Masz rodzeństwo?
3.Wolałbyś/wolałabyś ciemność czy dziczę?
4.Najlepszy przyjaciel?
5.Ulubiona piosenka?
6.Znienawidzony film?
7.Dlaczego piszesz bloga?
8.Ostatnia śmieszna sytuacja w której się zanalazłeś/łaś?
9.Kto ma lepiej mężczyźni czy kobiety?
10.Czym się interesujesz?
11.Ulubiony przedmiot(rzecz)?

Teraz kilka Ogłoszeń: 

~Szablon by Meg z Land of Grafic

~Wywiad powinien pojawić się 03.Listopada.2013r. z okazji moich urodzin.

~Dodawanie ogłoszeń na pasku bocznym na razie nie działa. Postaram się to naprawić w najbliższym czasie.

~Termin wysyłania pytań do wywiadu na adres internetowy_spis@interia.pl mija 26.10.2013r.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, ale niestety, ja nie bawię się w takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - dlaczego, u licha, swój spam zostawiłaś pod najnowszą notką na moim blogu, zamiast w spamowniku, który chyba jest widoczny, a przynajmniej nikt dotąd nie skarżył się, że go nie widać? Na pewno nie zachęciłaś mnie tym do zgłoszenia się do Twojego spisu.

    OdpowiedzUsuń

Poprzednie Notki